  • 1. Data: 2010-02-01 05:25:28
    Temat: Zdjecia Tygodnia 2010/5 - fotoplenery.eu
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Slowami nieobecnego Tomka:

    Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    zapraszam do watku 05

    Jak zwykle przypominam, ze
    watek jest archiwizowany na stronie
    fotoplenery wiec jesli pokazujemy tu zdjecia musimy sie
    liczyc z tym, ze znajda sie na owej stronie. Jednak jesli
    komus zalezy na zostawieniu swego sladu nie tylko "na grupie",
    ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy
    administratorom tej strony

    pozdrowienia

    --
    Osiak
    www.fotoplenery.eu

  • 2. Data: 2010-02-01 10:18:10
    Temat: Re: Zdjecia Tygodnia 2010/5 - fotoplenery.eu
    Od: "Henry (k)" <h...@N...gazeta.pl>

    Osiak <o...@i...pl> napisał(a):

    > Slowami nieobecnego Tomka:
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 05

    Nadal zimowo :-(
    http://www.pbase.com/hfoto/image/121580952

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 3. Data: 2010-02-01 12:39:10
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Osiak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Slowami nieobecnego Tomka:
    >
    > Wszystkim autorom zdjec z watku 04 dziekuje i wszystkich grupowiczow
    > zapraszam do watku 05

    Coś na podniesienie temperatury ;)

    http://jacek3d.deviantart.com/art/sztafaz-152326126

    JD

  • 4. Data: 2010-02-01 13:16:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2010-02-01 13:39, JD pisze:
    > Użytkownik "Osiak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Coś na podniesienie temperatury ;)
    >
    > http://jacek3d.deviantart.com/art/sztafaz-152326126

    Spojrzałem na miniaturkę i zacząłem się zastanawiać, skąd ty wiedźmina
    wytrzasnąłeś do pozowania ;)

  • 5. Data: 2010-02-01 13:56:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    dla tych co przy komputerze:

    http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-16

  • 6. Data: 2010-02-01 14:00:12
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:hk6kth$8ni$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Spojrzałem na miniaturkę i zacząłem się zastanawiać, skąd ty wiedźmina
    > wytrzasnąłeś do pozowania ;)
    O zachodzie słońca schodza się nad Wisłę :D

    JD

  • 7. Data: 2010-02-01 20:00:56
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Mon, 1 Feb 2010 06:25:28 +0100, Osiak wrote:

    > zapraszam do watku 05

    Dawno tu nie zaglądałem :-( Zaczynam od wątku starych przyjaciół ;-)

    Ostatni toast:
    http://fotoplenery.eu/joomla/zdjecia-tygodnia/zdjeci
    e-tygodnia-rok-2010/zdjecie-tygodnia-tydzien-2010/05
    /ostatni-toast-991.html

    To samo zdjęcie w nieco większych rozmiarach:
    http://www.banggiang.net/gallery/main.php?g2_itemId=
    4815&g2_navId=x61bf0b23

    --
    Pozdrowienia,
    Giang.

  • 8. Data: 2010-02-01 20:02:54
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

> [...]

    > ale rowniez na tej stronie, to zachecam by zrobic to samodzielnie.
    > Wowczas bedzie mial pewnosc a dodatkowo zaoszczedzimy pracy

    Sławek, sprawdź, nie mogę wejść do "Panelu użytkownika"! Zdjęcie musiałem
    wczytać ze strony backendu.

    --
    Pozdrowienia,
    Giang.

  • 9. Data: 2010-02-01 20:26:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 15:00:12 +0100, JD napisał(a):

    > O zachodzie słońca schodza się nad Wisłę :D

    To ja nie chcę wiedzieć, co tam żyje w rzece jak Wiedźmini po brzegach
    zgromadzenia czynią :D

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 10. Data: 2010-02-01 20:30:22
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 05:56:57 -0800 (PST), XX YY napisał(a):

    > dla tych co przy komputerze:
    >
    > http://sites.google.com/site/panosaurus2/p-16

    Oświecisz mnie, maluczkiego, co w tej jakże fascynującej panoramie jest
    tematem?