  • 11. Data: 2010-02-03 06:38:45
    Temat: Re: ANSCD 2010-01-31
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:hkaioa$eb3$1@news.dialog.net.pl...
    > Wygląda jak fornir (sztuczny?) na meblach kuchennych z Ikei.

    Nie :)

  • 12. Data: 2010-02-03 07:58:08
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 3 Feb 2010 07:38:39 +0100, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    Były/są takie ,,obrazki'' zrobione z dwóch szyb a pomiędzy nimi
    kolorowy piaseczek z wodą. To jest coś w ten deseń?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 13. Data: 2010-02-03 08:29:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

  • 14. Data: 2010-02-04 08:18:33
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Nie :)

    Ja tu widzę Wisłę, chmurę, kawał nieba i trochę krzaków...

    --
    Lol

  • 15. Data: 2010-02-04 08:37:41
    Od: "Henry Ga" <h...@N...gazeta.pl>

    Lol <l...@l...pl> napisał(a):

    > Ja tu widzę Wisłę, chmurę, kawał nieba i trochę krzaków...

    Nie... w Krakowie to Wisła jeszcze nie jest jeszcze taka brązowa... ;-)

    Mi to przypomina książkę którą kot obsikał... Albo nawet dwa ;-)
    Pomijając to skojarzenie to nawet fajna abstrakcja (dużo lepsza niż
    ta czerwona).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2010-02-04 08:52:06
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Henry Ga" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Mi to przypomina książkę którą kot obsikał... Albo nawet dwa ;-)
    > Pomijając to skojarzenie to nawet fajna abstrakcja (dużo lepsza niż

    Upieram się przy swoim. Kwestia pochodzenia tekstury tylko... Na kota zbyt
    regularna. ;)Przypomina słoje drzewa, niektóre kamienie mają taki układ
    warstw.

    --
    Lol

  • 17. Data: 2010-02-04 08:53:35
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Upieram się przy swoim. Kwestia pochodzenia tekstury tylko... Na kota
    > zbyt regularna. ;)Przypomina słoje drzewa, niektóre kamienie mają taki

    Dobra, koniec pytan bo jeszcze ktos zgadnie ;)

  • 18. Data: 2010-02-04 09:07:21
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > Dobra, koniec pytan bo jeszcze ktos zgadnie ;)

    Widzę, że na koniec przymrużyłeś oko. Tygrysie? ;)

    --
    Lol

  • 19. Data: 2010-02-04 09:15:45
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Widzę, że na koniec przymrużyłeś oko. Tygrysie? ;)

    Raczej kaprawe ;)

  • 20. Data: 2010-02-04 23:18:18
    Od: nb <n...@n...net>

    at Thu 04 of Feb 2010 09:53, Jakub Jewuła wrote:

    > Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dobra, koniec pytan bo jeszcze ktos zgadnie ;)

    Ale zabawa przednia. Może obok "zdjęć tygodnia"
    zrobić "zagadkę tygodnia"?

    PS
    Właśnie się dopatrzyłem poczerniałej skórki od banana :-)

    --
    nb