  • Data: 2013-08-15 15:07:00
    Temat: Re: ADATA hd710
    Od: GAD Zombie <g...@g...bez.spamu.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-15 13:48, doomx pisze:
    > opóźnienia w odczycie i zapisie danych, ale może to też doprowadzić do
    > błędu zapisu/odczytu. Program NoSleepHD powinien pomóc.
    > http://nosleephd.codeplex.com/releases/view/24052

    Features of the program:

    Stops the External Hard Drive going to Auto-Sleep mode after a few
    minutes of inactivity.

    Wygląda na to, że ten program nie jest lekarstwem na moją sytuację
    (jeszcze go nie sprawdzałem), bo wyraźnie tu jest napisane, że chodzi o
    przejście w tryb uśpienia po kilku minutach braku aktywności. A mój
    staje co chwilę w czasie jego używania (zapis i odczyt).