  • Data: 2013-08-15 23:58:34
    Temat: Re: ADATA hd710
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-15 16:22, doomx pisze:
    > Jestem technikiem, nie inżynierem więc nie wiem jak to szczegółowo
    > działa ale wypróbuj. Nie wiem czy to jest w twoim przypadku. Program
    > jest malutki, nie wymaga instalacji i sprawdzenie zajmie ci parę minut.
    > Przychodzi mi do głowy jeszcze jeden pomysł. Zaktualizuj sterowniki do
    > chipsetu, bo tam są zawarte sterowniki do kontrolera. Co do różnicy
    > między dyskiem usb 3.0 a kontrolerem 2.0, to wszystkie (aż do 1.0) są
    > kompatybilne wstecz, tego akurat jestem pewien.

    Ostatnio daję wam niechcąco wiele ciekawych zagadek ;). Znowu mam
    rozwiązanie problemu.

    Otóż dysk działa już normalnie. Przestoje się skończyły. Odkryłem też co
    było przyczyną i na szczęście na to wpadłem, chociaż początkowo byłem
    zaskoczony. Podpinałem dysk przez krótki przedłużacz USB (ok. 40cm), bo
    dysk ma bardzo krótki kabel i nie starczało mi go, by wpiąć dysk z tyłu
    komputera i położyć go na obudowie. Sprawdziłem teraz co się stanie, jak
    włączę go bez przedłużacza. Postawiłem komputer na podłodze, obok stołek
    i na tym dysk, więc jakoś kabelek starczył. Swoją drogą to lekka
    przesada - kabel dodany do dysku ma długość ok 20cm. To naprawdę tak
    mało, że nie można podłączyć dysku i postawić na komputerze...
    Od tego czasu dysk działa normalnie, czyli bez żadnych przestojów.

    G.