  • Data: 2013-08-15 12:57:29
    Temat: Re: ADATA hd710
    Od: GAD Zombie <g...@g...bez.spamu.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-14 22:37, BartekK pisze:
    > Mam taki efekt na usb3.0 u siebie, na kilku zupełnie różnych dyskach,
    > występuje zwłaszcza podczas zapisu dużych plików/wielu na raz. Przy
    > odczycie nie zauważyłem by występowało. Te same dyski podpięte przez
    > usb2.0 do tego samego komputera - nie wykazują tego objawu.

    Może to jest jakiś trop. Ten dysk jest na USB3.0, ale w płycie głównej
    mam tylko 2.0. W tym drugim komputerze, gdzie sprawdzałęm, to też jest
    2.0, a działa ok - chociaż trochę wolniej.
    Wczoraj akurat reinstalowałem system, więc na nowo postawionym systemie
    sprawdziłem jeszcze raz i efekt jest taki sam, jak był.

    Przy odczycie z dysku są też takie przestoje. Gdy puściłem jakiś film z
    dysku to normalnie się zatrzymuje co jakiś czas na kilka sekund. Potem
    rusza i wszystko niby gra.