  • From: "adam" <j...@o...maile.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A za Krakowem jest tak
    Date: Mon, 18 Jan 2010 14:43:04 +0100

    Użytkownik "Jakub Jewuła" napisał

    > Ja tam nie mdleje z byle powodu, ale akurat to slowo mnie bardzo irytuje.
    > Najgorsze, ze wchodzi do jezyka potocznego - nawet w TV juz pare razy
    > podczas dyskusji slyszalem i nikt nie zwrocil uwagi...

    Bo to jest taki tefauenowsko-polsatowski festysz, którym jest w dobrym tonie
    popisać się od czasu do czasu ku uciesze gawiedzi na widowni.
    Nie wiem kto to wypromował (i nie interesuje mnie to) ale gdy czasem rzucam
    okiem na program Majewskiego, Wojewódzkiego, Kiepskich, Figurskiego itp. to
    wydaje mi się, że jest jakiś zapis określający minimum czasowe, w którym
    musi pojawiać się ta perełka.
    Choć może przesadzam - zbyt sporadycznie oglądam.

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał
    > Owszem, ale jak mnie gdzieś zapraszają i z jakiegoś powodu chcę tam wleźć,
    > to nie wybrzydzam, że tapeta odłazi a pies narobił na środku przedpokoju.
    > Przeszkadza mi - nie włażę. I już.

    Problem polega na tym, że nie wiesz ale, że masz doczynienia ze znanym
    grupowiczem.

    > No i właśnie dlatego, w związku z jego specyfiką, można się spodziewać
    > wszystkiego, łącznie z tym, co występuje w publicznym szalecie.

    Niestety na to wygląda.

    > Coż, co do reakcji na propozycję plonkowania - może reakcja jest
    > przesadzona i niegrzeczna, ale widocznie Roger poczuł sie urażony
    > dokładnie na tej samej zasadzie na jakiej poczuli sie urażeni oglądający
    > blog ;-)

    W podobny sposób poczuł się urażony sąsiad na zwróconą mu uwagę, że jego
    piesek raczył narżnąć mi na trawnik przed ogrodzeniem i że raczej sobie nie
    życzę ; )
    Ludzie strasznie nadwrażliwi ostatnio są : ))))

    > Blog i prfc to dwa odrębne światy, rządzą nimi inne zasady i kto inny tu i
    > tam ustala zasady.

    Zdaje się, że nikt, nic nie ustala.

    > A ja osobiście wolę na blogu przeczytać, że komuś coś się wydało
    > zaje..fajne, niż na grupie, o tym, że choruje na oskrzela czy biskupi go
    > okradają ;-)

    Wywołujesz wilka z lasu...

    adam