    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Date: Mon, 27 Jul 2009 21:21:40 +0200
    <h46kln$l09$1@news.onet.pl> <h46mke$9e7$1@news.interia.pl>
    <h47jup$g9u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <m8pahc85uf4h$.dlg@lepper.institute.com>
    <h49511$fqn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h4963m$hi8$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h497sp$rmm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@l...localdomain> <h4a6ar$oko$1@news.wp.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <h4a8vf$42q$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <h4alft$e4r$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <h4f0ap$i3h$1@inews.gazeta.pl>
    <173b57s7n6jk7.1wtou9zozdvs$.dlg@40tude.net>
    <h4fmu6$n5n$1@inews.gazeta.pl>
    <138h5rz7qj2p$.1rd2j4pm4iaaj.dlg@40tude.net>
    <h4hc6o$7g2$1@inews.gazeta.pl>
    <1feh17mq0tgm6$.1gpsztb4k15t1.dlg@40tude.net>
    <h4hh1f$ps7$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <h4k2ef$gpq$1@inews.gazeta.pl>
    <l4jih2sqbk9t$.1dutk06zm0gdm.dlg@40tude.net>

    On 2009-07-27 14:08:21 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > No jak ktoś nie ma nic innego niż konfigurować, konfigurować,
    > konfigurować...

    Czasem trzeba. Tak właśnie zerkąłem w Gugla - ilość poradników jak to
    nieszczęście wyłączyć jest powalająca. A przecież to takie wygodne...

    > Cena popularności.

    Nie, cena niechlujności.

    > Piszesz tak, jakby inne systemy dziur nie miały - i to jest dopiero bzdura.

    Mają. Najczęściej przez chwilę, bo zaraz są one łatane (jak choćby w OS
    X - co ktoś znajdzie jakąś, to najdalej po miesiącu-dwóch jest SU). I
    jest ich bez porównania mniej, niż w Windzie. Żaden inny system nie
    jest tak podatny na wirusy, jak Winda - to są fakty. A producent tego
    wspaniałego systemu kiepsko się przykłada do zapewnienia swoim klientom
    szybkiego i sprawnego łatania dziur.

    > Jaka sława? Kto by wiedział o tym poza paroma administratorami? Sława
    > wymaga publiczności.

    Cały net by o tym huczał.

    > Co kto lubi.

    Znalazłoby się wielu chętnych.

    > Krocie na zabezpieczaniu produktu o ułamowym udziale w stosunku do Windows?

    W zeszłym roku sprzedało się coś koło 10 milionów nowych Maków, niechby
    tylko 1/4 ich właścicieli kupiła antywira za powiedzmy 100 dolców.
    Taaaa, zupełnie nie ma się po co schylać, w końcu to tylko śmieszne
    ćwierć miliarda dolców....

    de Fresz