  • Data: 2009-07-28 15:13:21
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-27 19:40:36 +0200, l...@l...localdomain said:

    > Lepiej - ze względu na sporo wspólnych bebechów z Linuksem
    > nie jest tutaj problemem instalacja Gentoo/Prefix.

    Zbok ;-) Mieć pod ręką jeden z najwygodniejszych i najbardziej
    eleganckich interfejsów myszkowych i sięgąć po jakiś linuksowy
    pasztet... Brrr ;-)

    > Żeby daleko nie wybiegać to z ostatnich tygodni:
    > Firma Palm zrobiła ukłon w stronę Apple promując jako podstawowy
    > sposób zarządzania muzyką w Pre synchronizację z iTunes. Apple
    > na ukłon odpowiedziało po kilku dniach poprawką do iTunes, która
    > blokuje możliwość kontaktu z tym telefonem. Znajomi użytkownicy
    > produktów Apple twierdzą, że zachowało się fair, bo w opisie
    > poprawki stało, że służy ona wyłączeniu konkurencji - a MS na pewno
    > by nie ostrzegał.

    Owszem, mało eleganckie, ale z drugiej strony Apple nigdy nie
    obiecywało, że iT będzie działało z jakimkolwiek innym telefonem czy
    plejerem. Palm to w sumie ich bezpośrednia konkurencja, więc poniekąd
    nie mają żadnego interesu w tym, żeby im robić dobrze. Z drugiej strony
    jak zwykle rykoszetem dostają użytkownicy, ze swoimi przyzwyczajeniami.
    No i nie demonizowałbym wygody synchronizacji muzyki przez iTunes -
    akurat mam porównanie z Nokiami czy HTC i tam po prostu wkładałem kartę
    i wrzucałem na nią to co chciałem - to jeszcze nie te pojemności, żeby
    sobie synchronizować całą bibliotekę. BTW producenci telefonów mogliby
    uprzejmie popracować nad tym, żeby ich produkty montowały się łaskawie
    w trybie "mass storage".
    No i takie numery Jejpl wycina baaardzo rzadko, chętnie usłyszę o
    innych przykładach.

    de Fresz