  • Data: 2009-07-28 15:52:50
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-28 00:51:56 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Poradników budowy bomb też jest trochę.

    Z pewnością ich użytkowników jest równie wielu :-P

    > Popularności i dopasowywania się do przyzwyczajeń.

    Mówisz że ludzie aż tak się przyzwyczaili do dziurawego systemu, że
    załatanie go zmniejszyło by sprzedaż? Niech Ci będzie :->

    > Mniej? Niedawno w tych porównaniach właśnie OSX wypadał blado.

    W porównaniu do czego? Podanie stosownych linków to pewnie nadmiar
    wysiłku dla Ciebie?

    > Jak każdy wszelkie zabezpieczenia dla wygody wyłącza to jest podatny.

    Makjuzerzy nie muszą nic wyłączać i są bezpieczni. Podobnie
    linuksiarze. Czyli da się. Ale na szczęście to mniejszość.

    > A to już nie mój problem.

    Zasadniczo z tego co piszesz fakty wogóle nie są Twoim problemem :-P

    > 10 milionów maków to drobiazg jak porównasz z PC.

    No i co z tego? Większość firm mających stosowne zasoby schyliłoby się
    po ten rynek bez wahania. Tylko wciąż jakoś mają poważne problemy z
    wciskaniem antywirów tym sekciarzom spod znaku ogryzka.

    de Fresz