  • Data: 2009-07-28 16:36:17
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 17:52:50 +0200, de Fresz napisał(a):

    > Z pewnością ich użytkowników jest równie wielu :-P

    To taka aluzja, że ilość poradników niekoniecznie jest wskazaniem na wagę i
    powszechnośc problemu

    > Mówisz że ludzie aż tak się przyzwyczaili do dziurawego systemu, że
    > załatanie go zmniejszyło by sprzedaż? Niech Ci będzie :->

    No skoro te zabezpieczenia są tak uciążliwe... wiesz, bezwładność myślenia
    potrafi nie takie rzeczy stworzyć jako efekt.

    > W porównaniu do czego? Podanie stosownych linków to pewnie nadmiar
    > wysiłku dla Ciebie?

    Miałem podać, ale wcześniej przeczytałem to co napisałeś w innym poście,
    więc odpowiem tak: google.

    Vista: http://secunia.com/advisories/product/13223/?task=st
    atistics_2009
    OSX: http://secunia.com/advisories/product/96/?task=stati
    stics_2009

    20% niezałatanych wg tego zestawienia dla OSX pewnie jakoś zaraz
    "znikniesz"

    Wskaźnik luk krytycznych i poważnych też niespecjanie się prezentuje.

    > Makjuzerzy nie muszą nic wyłączać i są bezpieczni. Podobnie
    > linuksiarze. Czyli da się. Ale na szczęście to mniejszość.

    Linuksiarze są bezpieczni. Znacznie bardziej niż userzy OSX, pewnie
    dlatego, że niczego nie wyłączają, nie pracują na koncie z uprawnieniami
    roota i tak dalej. Natomiast samopoczucie na pewno najlepsze mają
    makówkarze, tego negować nie będę.

    > Zasadniczo z tego co piszesz fakty wogóle nie są Twoim problemem :-P

    Fakty? Wydawało mi się że pisałem o poglądach innych, ale może ja nie wiem
    o czym piszę?

    > No i co z tego? Większość firm mających stosowne zasoby schyliłoby się
    > po ten rynek bez wahania. Tylko wciąż jakoś mają poważne problemy z
    > wciskaniem antywirów tym sekciarzom spod znaku ogryzka.

    Bo i poziom zagrożenia PÓKI CO jest mały. Ale też pewnie do czasu.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."