  • 51. Data: 2013-08-25 17:39:33
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LeonKame" <k...@l...com>

    > Ma to gleboko w dupie na szczescie istnieje usenet i swoboda wypowiedzi
    > pod warunkiemj ze nie obrazam "Wielkiego Elektryka"

    Tu nie ma swobody wypowiedzi

  • 52. Data: 2013-08-25 17:47:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    >a co Wam się nie podoba w http://usbdp.org/
    > no proszę, chcę wiedzieć, co jest nie tak i czemu takie gówno jak
    > elektroda cały czas jest wspierane, a inny bardzo ciekawy projekt nie?

    "Zdecydowałem, że do odwołania, aby znaleźć się na forum - to znaczy -
    zostać zarejestrowanym użytkownikiem i móc aktywnie korzystać z forum,
    należy podesłać coś na stronę portalu http://usbdp.org/..."

    P..ę, nie rejestruję się. Zresztą i tak bym się nie rejestrował bo ... po
    ...ja ?! Do logowania wystarczy prosty mechanizm openid nawet gdyby czy
    właśnie wtedy gdy chodzi o zbieranie adresów emailowych.

  • 53. Data: 2013-08-25 17:49:35
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    Ktokolwiek wyrazi chęć, włączę rejestrację.

    straszna ilość spambotw rejestruje się po włączeniu rejestracji...

  • 54. Data: 2013-08-25 17:52:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > dziękuję, a Inni coś mi powiedzą na temat stronki?

    Brak jakiejkolwiek użytecznej dla mnie informacji

    > nie chcę zdradzać wszystkich ciekawostek które planowane są w portalu,

    Spoko, zostaniemy z tym co mamy

    > ciekawe ile dni zajmie moderatorom elektrody "przejęcie" tusk to tak
    > ładnie europejsko nazywa...
    >
    > i tak, uważam, że strona jest lepsza niż elektroda...

    A co tam niby jest lepsze ?

  • 55. Data: 2013-08-25 18:07:02
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > A co tam niby jest lepsze ?

    to czy lepsze to faktycznie nie wiadomo, każdy sam oceni,

    na pewno jest inne... nietypowe, jak miliony innych stron... i dlatego warte
    zainteresowania...

    ok, dzięki za opinię.

  • 56. Data: 2013-08-25 23:15:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 17:33, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl>

    > Bo im jakiś artykuł skasowano ?

    Moje przemyślenia wynikają nie z faktu, że komuś skasowano artykuł, ale
    z tego jak to przedstawia.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 57. Data: 2013-08-25 23:18:07
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 16:37, Ministerstwo Propagandy pisze:

    > piwo przy okazji, ten portalik wyżej to w sumie też niezły pomysł, ale
    > gdzie jeszcze mógłbym wrzucić info, coby środowisko się zainteresowało?

    Masz na myśli goldhand? Zgadzam się niezły pomysł i niezłe wykonanie.
    Weź z niego przykład. To znaczy nie skopiuj z niego zawartości tylko
    napełnij swój portal sensowną treścią :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 58. Data: 2013-08-25 23:19:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    > to czy lepsze to faktycznie nie wiadomo, każdy sam oceni,
    >
    > na pewno jest inne... nietypowe, jak miliony innych stron... i dlatego
    > warte zainteresowania...

    Żeby było lepsze musi mieć jakieś atuty. Na razie tego nie ma, więc MZ sensu
    rejestrowania też nie ma. Generalnie nie ma, ale jak się szczególnie chce by
    ludzie korzystali to się im nie utrudnia.

  • 59. Data: 2013-08-26 08:12:43
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    człowieczku, to jest forum, i widać po Was jak elektroda przejmuje władzę,
    wszyscy z nią walczą, a wszyscy tylko elektroda... szkoda słów.

  • 60. Data: 2013-08-26 09:03:30
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ...tak więc doszliśmy do momentu kiedy musi paść sakramentalne pytanie...
    tylu światłych elektroników na grupie a nikt jakoś nie pomyśli nawet przez
    chwilę... czy elektroda to tusk gronkiewicz, platforma obywatelska i
    wyzwolna zjednoczona europa?