  • 11. Data: 2013-08-25 08:13:12
    Temat: Re: A propos Elektrody
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 8/25/2013 8:00 AM, uzytkownik wrote:
    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oj zeszła, zeszła. To co wyprawiają tam niektórzy moderatorzy wraz z
    Nie rozumiem jednego, skoro to jest taki malo przyjazny portal to po
    cholere macie tam konta i sie logujecie ? Ja nie mam i nie czuje
    potrzeby miec. Proponuje reszcze skasowac konto z odpowienia adnotacja.
    Jak zostana sami moderatorzy a wlasciciel ze zdziwieniem zauwazy
    ze musi dokladac do interesu to moze sie cos zmieni.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 12. Data: 2013-08-25 08:30:40
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@x...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jak zostana sami moderatorzy a wlasciciel ze zdziwieniem zauwazy
    > ze musi dokladac do interesu to moze sie cos zmieni.

    Byłem tam od prawie samego początku, ale kiedy zrobiło się bagno to od
    tego czasu się nie udzielam.
    Przydaje się tylko i wyłącznie aby ściągnąć dokumentację czy schemat,
    których całą masę wrzucili tam użytkownicy.
    Pod tym względem tzeba przyznać, że jest to skarbnica, ale nie jest to
    zasługą administratorów czy moderatorów :)

  • 13. Data: 2013-08-25 09:55:18
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a ja zapytam, ale co jest powodem, że nie chcecie przejść na konkurencyjne
    fora? psioczyć na PO i być członkiem PO, dziwna sprawa...

  • 14. Data: 2013-08-25 10:12:27
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-08-25 09:55, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > a ja zapytam, ale co jest powodem, że nie chcecie przejść na
    > konkurencyjne fora? psioczyć na PO i być członkiem PO, dziwna sprawa...

    Problem w tym że elektrode przejęła firma która zarabia na niej kasiore
    i naczelnym priorytetem jest kasiora kasiora i jeszcze raz kasiora.
    Znalezli przyglupich adminow z byłem Ubecji co to nie odroznia diody od
    rezystora ale potrafia doskonale operować pałką i mamy efekt projekty z
    cyklu jak usprawnic zepsuty komputer snopkiem siana albo jak zbudować
    cep. Zauważyłem że dużo projektów to jakies tlumaczenia z różnych stron
    i to czasem bardzo nieudolne.

    Że tak powiem nie ma alternatywy i pozostaje elektroda i nic nie
    wskazuje na to ze bedzie lepiej. Youtube jest tutaj jakas alternatywa bo
    znalazlem kilka fajnych materiałow wartych uwagi np o projektowaniu PCB
    albo naprawie niektórych urzadzen.

  • 15. Data: 2013-08-25 10:17:33
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości

    >a ja zapytam, ale co jest powodem, że nie chcecie przejść na
    >konkurencyjne fora? psioczyć na PO i być członkiem PO, dziwna sprawa...

    Kto powiedział, że nie chcemy i że nie korzystamy?
    Poza tym na innych forach niektórzy z tych moderatorów także się
    udzielają. Na szczęście nie pełnią tam żadnych funkcji moderacyjnych i z
    tego powodu są już tam bardziej powściągliwi, ale każdy odmienny niż ich
    pogląd głoszony przez innych użytkowników na tamtych forach, skutkuje
    zakładaniem przez tych moderatorów wątków na Elektrodzie z odnośnikiami
    do tamtych for, w których mogą się wyżalić i powyzywać użytkowników
    tamtych for od matołów, kretynów i idiotów :)
    Na Elektrodzie czują się bezkarni i wcale się temu nie dziwię skoro sam
    naczelny im na to pozwala.
    Najfajniejsze jest w tym wszystkim to, że naczelny uważa, że każda taka
    wypowiedź moderatorów na Elektrodzie jest ich prywatnym punktem
    widzenia, do którego każdy z nich ma prawo, a za to samo inny użytkownik
    jest karany, bo łamie regulamin :)
    Jak to się mówi: "są równi i równiejsi" :)

  • 16. Data: 2013-08-25 10:47:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a może Ktoś napisac jakie są konkretnie konkurencyjne serwisy dla elektrody?
    wiem, że jest poważne forum Elektroniki dla wszystkich... coś jeszcze?

  • 17. Data: 2013-08-25 11:00:32
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Ostatnio powysylalem im jakies schematy znalezione w archiwum i
    oczywiscie polecialy do kosza bo jeszcze mialem im to poukladac i ponazywac.

  • 18. Data: 2013-08-25 11:45:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 08:00, uzytkownik pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Oj zeszła, zeszła. To co wyprawiają tam niektórzy moderatorzy wraz z
    > naczelnym ich guru, który pozwala im na chamskie traktowanie
    > użytkowników to istny koszmar.

    Nadal piszemy o tym konkretnym wywaleniu postu do kosza? To jest to
    chamskie traktowanie?

    Jakakolwiek próba krytyki złego i
> [...]
    > stosowaniem wobec nich inwektyw, choć ponoć regulamin jest dla
    > wszystkich :)
    > Obecnie forum to jest miejscem, w którym niektórzy administratorzy i
    > moderatorzy mogą leczyć swoje kompleksy i chore aspiracje. Oczywiście
    > nie dotyczy to wszystkich osób funkcyjnych, bo są też i ludzie "na
    > poziomie", ale jest to tak jak z z trującym grzybem, który "choćby jeden
    > trujący grzyb trafił do garnka zupy to cała zupa jest do wyrzucenia".
    > Podobnie jest z tym forum, które przestało już być forum dyskusyjnym.

    Głównie dzięki takim osobnikom, jak identyfikator, którzy jakimś dziwnym
    przypadkiem, są bardzo krzywdzeni na elektrodzie.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 19. Data: 2013-08-25 11:46:05
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 09:55, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > a ja zapytam, ale co jest powodem, że nie chcecie przejść na
    > konkurencyjne fora? psioczyć na PO i być członkiem PO, dziwna sprawa...

    Bo nie masz tam nic do zaoferowania.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2013-08-25 11:53:47
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-08-25 10:17, uzytkownik pisze:
> [...]
    > jest karany, bo łamie regulamin :)
    > Jak to się mówi: "są równi i równiejsi" :)

    Jak widzę to tak grupa stała się skupiskiem frustratów gnębionych na
    elektrodzie :) No to stała się tym wymarzonym przez identyfikatora do
    konkurencyjnym forum. Tak trzymajcie panowie. Weźcie sobie grupę na
    własność i pisujcie tu o ubekach, Unii i Tusku.

    --
    pozdrawiam
    MD