  • Data: 2014-08-30 14:46:51
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:w35sv63sgpj9.1dv6u7uwy77hv.dlg@40tude.net...

    > Dla wielu ludzi jest zbyt drogi. Choćby dla Ciebie. Gdyby nie był drogi to
    > po utopieniu iPhone5 poszedłbyś do sklepu i kupił sobie nowego za gotówkę,
    > a nie wyciągał z szuflady starego iPhone4.

    Utopiłem iPhone5 jak miał niecały miesiąc....
    Gdybym nie miał żadnego innego telefonu to bez problemu kupiłbym nowego.
    Ale iPhone4 którego wymieniłem na iPhone5 nie był zepsuty, zużyty czy
    w inny sposób zły wtedy aby się szarpać na zakup nowego w pełnej cenie.
    Kupno nowego telefonu wydawało się wtedy po prostu nierozsądne a nie
    za drogie czy ponad budżet.

    Poza tym, nie mówię o tym, że iPhone jest drogi DLA KOGOŚ.
    Mówię o tym, że iPhone nie jest jakoś wyjątkowo drogi w porównaniu
    z innymi podobnymi telefonami na rynku. Tobie się wydaje że iPhone
    drogi bo nie ma alternatywy w podobnej cenie na polskim rynku.

    > Jak chcesz zobaczyć drogi
    > telefon to zobacz BlackBerry Porsche Design - taki iPhone dla ludzi,
    > którym
    > jest niezbędna funkcjonalność Blackbery a chcą pokazać, że uch stać.

    Nie mówię o tym. To jest jakieś chore wariactwo.
    Twój Q10 kosztuje ile ? $350? $400? iPhone kosztuje $650.
    Ja mówię o wielu telefonach na rynku USA w cenach bez abonamentu
    rzędu $600-$900. Normalnych telefonów, bez złota w obudowie czy
    Porsza w nazwie.