  • Data: 2014-08-31 14:01:41
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1x28y50xeh4vn$.1cc723duq5ur$.dlg@40tude.net...

    > Dlaczego, taki fajny przeciez byl, kolorowy, amerykanski,
    > nieograniczone mozliwosci, czemu sobie nie kupiles drugiego ?
    > (i nie wsadziles w pokrowiec utrudniajacy wysuniecie z kieszeni :-)
    >
    > A jakby kosztowal 50$ to co bys zrobil ?
    > A jakbys teraz utopil obecnego i nie mial drugiego w szufladzie, to co
    > bys zrobil ? :-)

    To wtedy musiałbym się zastanowić... Ale ponieważ miałem dobrego
    smartfona to wybór był prosty i szybki - zwłaszcza że na drugi dzień
    czy za 2 dni jechałem na tydzień na narty do Banff, Canada. Właśnie dlatego
    spieszyłem się z podmianą wody w akwarium i byłem nieco nieuważny :-)

    > A zainteresowales sie ile kosztuje kontrakt bez ajfona ?

    Nie było wtedy takich abonamentów.
    Tu nas nie rozpieszczają jak w Polsce.
    Dopiero w tym roku, w lecie pojawiły się takie abonamenty
    i zacznę je oglądać jak mi się w marcu bieżący skończy.