  • Data: 2014-08-31 11:53:46
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Aug 2014 21:12:06 -0500, Pszemol napisał(a):

    > O tym właśnie mowa. Zdecydowałem się że kupuję nowego iPhone5.
    > Po miesiącu go utopiłem w morskiej wodzie nie mając ubezpieczenia.
    > Aż tak rozrzutny nie jestem aby co miesiąc kupować nowego smartfona :-)
    > Ale nie przeszkadza to niektórym zarzucać mi, że sam nie kupiłem
    > sobie iPhone bo uważam że za drogi... :-))) Po prostu nieporozumienie.

    Dlaczego, taki fajny przeciez byl, kolorowy, amerykanski,
    nieograniczone mozliwosci, czemu sobie nie kupiles drugiego ?
    (i nie wsadziles w pokrowiec utrudniajacy wysuniecie z kieszeni :-)

    A jakby kosztowal 50$ to co bys zrobil ?
    A jakbys teraz utopil obecnego i nie mial drugiego w szufladzie, to co
    bys zrobil ? :-)

    A zainteresowales sie ile kosztuje kontrakt bez ajfona ?

    J.