  • Data: 2014-08-31 03:29:23
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message
    news:u2v30apbuq6lbnifgokrg97gef5asf4tms@4ax.com...

    > To jest typowe polskie myslenie. Nowy telefon kosztuje srednioi 600
    > dolcow, telewon w ramach planu - ponizej 100. Dla Amerykanina, 600
    > dolcow to sporo pieniedzy, dla Polaka to pryszcz. Jak wizytuje
    > krwqnych w Polsce i przywoze prezent za 100 dolarow, to slysze: "O,
    > 100 dolcow, ale sie wysadzil'. W Ameryce raczej nie kupuje prezentow
    > za 100 dolcow.

    Totalnie nie o to chodzi!

    I nie kosztuje poniżej 100!
    Gdzie Ty widziałeś nowy model iPhone za 100?
    W AT&T kosztuje $199 najtańsza wersja.
    A ja kupiłem najdroższą. I utopiłem po miesiącu...

    Nie mówimy o tym czy kupno nowego iPhone jest kosztowne.
    Mówimy o tym że kupno nowego iPhone co miesiąc jest kosztowne.

    > Gdy raz zgubilem telefon na pol roku pzred koncem kontraktu, to tez
    > wrocilem do starego Droida1 zamiast wylozyc 6 stow i miec telefon
    > od zaraz. Jakby sie kto pytal gdzie zgubilem: wpadl za biurko

    On po prostu nie zrozumiał tego co napisałem...