  • Data: 2014-08-31 14:07:00
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:1qskoli13ckix$.2dslw0qzsgax$.dlg@40tude.net...

    > Ja nigdy nie rozumiem jak ludzie mogą płacić za telefon podwójną cenę,
    > jeżeli tylko operator rozłoży im ją na 24 raty.

    W USA nie było do niedawna innej opcji u większych opów jak
    Verizon czy AT&T. Miałeś abonement w jednej cenie, zależnej
    od tego ile miałeś rozmów czy danych w pakiecie na miesiąc...
    Cena takiego abonamentu na miesiąc była TAKA SAMA dla
    kogos ze swoim telefonem i dla kogoś co brał iPhone5S za $199
    Samsunga Galaxy S4 za $199 lub jakąś mniej popularną motorolę
    za $49 czy inne biedafony za $1.
    Powiedz mi, kto przy zdrowych zmysłach biorąc taki abonament
    nie wziąłby nowego telefonu również co dwa lata?
    Płacisz te 24 rat bez względu na to czy bierzesz fona czy nie,
    więc chyba rozsądne jest wziąć nowy telefon co dwa lata, nie?

    > Ale w sumie Provident i Wonga.com też mają klientów.

    Fajnie że pytasz... bo nie wiesz.
    Ale powstrzymaj się od oceny bo nie znasz amerykańskiego
    rynku a zaczynasz przyklejać łatki oceniając negatywnie zachowanie
    kogoś operującego na innym rynku, przy warunkach których nie znasz.