  • Data: 2014-08-31 13:57:01
    Temat: Re: A najlepszy system mobilny na swiecie to...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "P.B." <p...@w...pl> wrote in message
    news:qpu1f9i8mgkm.10cdivasty4hm.dlg@40tude.net...

    > Jest wyjątkowo drogi jak na funkcjonalność jaką oferuje.

    W porównaniu do tego co jest na polskim rynku (dla biednych Polaków...)
    W porównaniu do tego co jest na amerykańskim rynku, iPhone
    nie jest drogi. Popatrz na ceny smartfonów "z górnej półki" w USA.
    Ceny są za nówkę bez SIMlocka i bez abonamentu:
    Asus Padfone 2 $929
    Samsung Galaxy Round $784
    Asus Padfone Infinity $698
    Huawei Ascend P6 $691
    HTC One (M8) $654
    Amazon Fire Phone $649
    Apple iPhone 5S $635
    LG Optimus 4X HD $606
    Samsung Galaxy S5 $587
    HTC Butterfly S $565
    Sony Xperia Z2 $564
    Nokia Lumia 620 $550
    Motorola ES400S $549

    A Ty porównujesz do ceny Blackberry, który ma zaniżoną cenę na siłę
    aby ktoś ten umierający system w ogóle jeszcze kupił i podniecasz
    się diodą powiadomień że masz nowy e-mail :-)

    > No właśnie jest alternatywa. Za 1500 PLN, które kosztuje najtańszy iPhone
    > 4S można przebierać w Samsungach, Sony, Blacberry, które są biją na głowę
    > iPhone funkcjonalnością. Płacenie 1500 PLN za telefon z ekranikiem 3,5",
    > bez NFC, z bezużytecznym BT, bez diody powiadomień, bez slotu microSD, bez
    > dostępu do plików w pamięci masowej urządzenia, to naprawdę albo objaw
    > wielkiej miłości do Apple, albo braku rozsądku.

    Nie przeszkadza to klientom płacić np. $929 za Asusa "Padfone 2".
    Idioci, nie? Mogli kupić Blackberry Q5 z diodą powiadomień :-))))))

    > Nie czytasz na co odpisujesz. Ja mam Q5, czyli budżetową wersję Q10. Nie
    > widziałem powodu, żeby płacić 50% więcej za Q10, który ma identyczną
    > funkcjonalność plus lepszą obudowę, inny wyświetlacz i klawiaturę oraz
    > dodatkowo złącze HDMI. Za Q5 zapłaciłem 879 PLN w sklepie z fakturą VAT,
    > czyli 274 USD. Miałbym dopłacić ponad dwa razy tyle, żeby nawet diodki
    > pokazującej, że mam nowego maila nie mieć?

    Dla mnie to trochę zabawne jest co piszesz...