  • Data: 2010-02-20 12:33:20
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Antek Mysliborski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A niby czemu miałyby zachodzić, skoro tak stały. To albo zdjęcie
    > pozowane, ustawione w co bardzo wątpię, albo zupełnie przypadkowe.
    > Stawiam na to drugie.
    no wiadomo że tak stały. Sztuką jest właśnie zauważyć to.. Więc moment
    przypadkowy, zdjęcie nie.

    > Stawiam dolary przeciw orzechom, że fotograf w chwili naciskania spustu
    > migawki nie miał pojęcia o istnieniu tej główki na balkonie.
    tego nie sprawdzimy, więc możemy dyskutować jedynie o tym co widać na
    zdjęciu.

    > Ten kadr trzeba było zdecydowanie ciąć na linii pod brodą pani bez
    > torebki i linii pod torebką trzymaną przez pana.
    ależ w żadnym wypadku :). Wtedy byśmy mieli zbyt mocno poucicnane
    twarze, a cięcie pod torebkami przesunie je zbyt mocno na dół, z
    jednej strony pokazując te linię zbyt nachalnie, a z drugiej strony
    zaburzając równowagę zdjęcia. Teraz są na linii mocnych punktów mniej
    wiecej i jest git.

    > Nic nie równoważą. Po prostu tam są.
    są a fotograf je dobrze wykorzystał.

    > A gdyby kadr był w planie amerykańskim, czyli górna krawędź tuż nad
    > głowami to upadła by Twoja teoria o tłumie pełnym porządku, gdzie nikt
    > nikogo nie zasłania, z pierwszej omawianej tu fotografii.
    to byśmy dyskutowali o innym zdjęciu.

    Nie twierdzę że nie da się inaczej zrobić tych zdjęć, ani że to
    najlepszy możliwy sposób. Jedynie nie zgadzam się z tezą, że to
    przypadkowe, źle skadrowane pstryki. Ja tu widzę cholernie dobry
    warsztat reporterski.