  • Data: 2010-02-20 19:00:10
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    ściany:http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/14
    2913/zdjecia-slubne-whit...

    > ta górna część daje poczucie przestrzeni.

    natomiast dolna czesc daje poczucie braku przestrzeni.

    gdyby poczucie przestrzeni mialoby byc argumntem swiadczoacym na
    korzysc tego zdjecia to mylisz sie gdyz mamy jednoczesnie poczucie
    przestrzeni i poczucie braku przestrzeni - slowem " rozpierducha "

    W zdjęciu w najmocniejszych
    > punktach są: koles z kieliszkiem i parka - gośc w różowym krawacie i
    > blondynka, po chwili wyłania się tez pani w tle pomiedzy nimi,

    jednoczesnie w mocnym punkcie jest jakies paskudne przecieci schodow z
    kotara , a w czwartym nie am nic.

    a wic mamy dwa mocne punkty na ktore wskazujesz ze sa dobrze obsadzone
    i dwa mocne punkty ktore sa fatalnie obsadzone.

    gdyby obsadzenie mocnych punktow mialoby byc argumntem swiadczoacym na
    korzysc tego zdjecia to mylisz sie gdyz mamy jednoczesnie jakos
    obsadzone te punkty i obsadzone fatalnie bez zwiazku z sytuacja i -
    slowem " rozpierducha " po raz drugi.

    > patrząca lekko zazdrosnym wzrokiem. Fajny moment chwycony, jest jakieś
    > napięcie w tym zdjęciu.

    trywialna sytuacja jaki na spotkaniach towarzyskich wystpuja ciagle.
    w grupie 10 - 20 osob zawsze sie dopatrzycz spojerzen "pelnych milosci
    " i "pelnych nienawisci " , a wgruncie rzeczy sa to takie spojrzenia
    przypadkowe.

    Ogólnie duzo sie ciekawych rzeczy tu na dole
    > dzieje, mimo iż pozornie to zdjęcie tłumu, to jednak jest w tym
    > porządek (zobacz jak kluczowe postaci na siebie nie nachodzą).

    > A teraz góra - wez kawałek gazety i ją sobie zakryj. Albo góre i prawą
    > stronę.. Tracimy od razu poczucie przestrzeni

    gdyz ludzie obcieci do polowy.
    przykryj gore , wyobraz sobie ze jest dol.
    wyobraz sobie ze jest lepszy balans bieli , nie taka paskudna
    czerwien , wyobraz sobie , ze w pokoju za drzwiami , sufit nie jest
    wypalona biaa plama a pojawia sie tam jakis walor tonalny .
    wyobraz sobie ze twarze nie sa przeczerwienione , a maja naturalny
    kolor skory i bedziemy mieli poprawna fotke jaka potrafio zrobic
    kazdy.

    w tej chwili mamy bezmyslne silenie sie na oryginlanosc przez osobe
    pozbawiona najmniejszej wrazliwosci plastycznej.

    nie znam autora i nie mam pojcie kto robil te zdjecia - stawiam ze
    autodyktat , moze po jakims kursie , bez najmniejszych uzdolnien
    plastycznych i nigdy nie pracujacy nad ich rozwojem.

    reszty to oczywiscie nie ogladam .
    to tak jakby zmuszac do sluchania disco-polo w wykonaniu pijanego
    samouka na kijbordzie.