  • Data: 2010-02-20 23:11:55
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Grzegorz Maj <s...@e...pl_> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:

    > Dlaczego nie można zrobić jednocześnie i historii, i warsztatu? Połowę
    > tych ujęć można uratować rekadrowaniem i obróbką rawa.

    może można, może nie. może przez takie pokazanie bardziej skupia się
    twarzach, a nie przejściach tonalnych, nie mam pojęcia. Idziesz sobie w
    Gorcach, łup, widzisz kadr, wyciągasz sprzęt, ustawiasz ekspozycję i
    jest ok, reszta w PSie. Na ślubie ile trwa taka chwila, że gość
    przyjmuje postawę zombie, drugi robi unik pod obiektywem, a panna młoda
    pozuje. Serio, trzeba mieć niezłe oko do takich rzeczy, większość
    podchodzi do tego w ten sposób: tort - to sobie stanę tutaj, amoże tutaj
    będzie fajne światło z lewa, no i co wychodzi? 12 straconych momentów,
    jedna uchwycona nuda(no chyba że mamy UWA). Mi się nie podobają bure
    Gorce, tobie przepały i ucięte nogi, ważne, że moment jest chwycony.

    --
    http://www.iixn.net