  • Data: 2010-02-20 13:22:02
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: J-L-F <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wytłumacz nam tę interesującą górną część ściany:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142913/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-17.jpg

    To nie twój dom i miejsce twojego wesela, dlatego jest to dla ciebie
    dysonansem.

    > Krzywiznę aż zęby bolą wraz z farfoclami z prawej:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142895/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-08.jpg

    Dla mnie ta krzywizna jest wyrazem zderzenia delikatnej i nie
    ukształtowanej jeszcze psychiki pary młodej z otchłanną, zimną, obcą i
    przepastną materią budowlaną, skądinąd wspaniałej świątyni - perełki
    architektury.

    > Piękne białe niebo kosztem butów i lot w prawo:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142891/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-06.jpg

    Pieprzyć to, zobacz, jaki wspaniały i naturalny uśmiech ma Pani Młoda!
    Gość w czapeczce też mi się podoba - ciekawe czy by ją sprzedał?!

    > Pół pani z lewej i bródka z prawej:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142893/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-07.jpg

    Na co ci ludzie się tak intensywnie gapią?! O to chodzi w tym zdjęciu i
    o nic więcej. Pewnie się gapią na młodą parę, tak ich zatkało!

    > Potrzebę pokazania obrazków na ścianie:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142923/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-22.jpg

    Za to, te dwie laski tańczące, są jak z filmu francuskiej nowej fali.
    Kadr też jak z filmów tego kierunku.

    > oraz draperii:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142937/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-29.jpg

    Fakt, mogło być lepiej, ale jest autentycznie - przynajmniej nikt nie
    pozuje i nie nadyma się, jakby był kimś innym, o wiele lepszym,
    bogatszym, inteligentniejszym, z jednej strony hojny filantrop, z
    drugiej bezwzględny rekin i czołowy przedstawiciel biznesu zbrojeniowego.

    > Rozumiem, że fotografia reportażowa musi być pierdzielnięta najlepiej z
    > biodra na auto i broń boże dotknięta szopem... No szkoda, że sto lat
    > gatunku poszło w piz...

    Powtórzę się, 99% zainteresowanych imprezą ludzików nie widzi na tych
    zdjęciach tego, co ty widzisz.
    Q-na!, sam dla siebie stałem się klasykiem.
    Nie wiedziałem, że taki jestem dobry!