  • Data: 2010-02-20 22:13:23
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Zobacz sobie fotoblog KubY Dabrowskiego - podejrzewam, ze uznasz ze wiekszosc
    zdjec jest "brudnych" zlych technicznie itp. itd. Tylko, ze calosc jest
    genialna.
    Moga Ci sie nie podobac kadry z tej slubnej strony - ale zdecydowanie bronie
    argumentu, ze sa one calkowicie swiadome i przemyslane
    Pozdrawiam
    Piotr