    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: A moze o zdjeciach?
    Date: Sat, 20 Feb 2010 11:32:26 +0100

    Antek Mysliborski pisze:
    > Chciałem jedynie odnieść się do zdjeć - moim zdaniem są doskonałe (no
    > może poza tymi z kościoła). Przede wszystkim zwraca uwagę świetne
    > kadrowanie - w ogóle nie rozumiem zarzutów w tej materii

    Tak?
    Wytłumacz nam tę interesującą górną część ściany:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142913/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-17.jpg
    Krzywiznę aż zęby bolą wraz z farfoclami z prawej:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142895/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-08.jpg
    Piękne białe niebo kosztem butów i lot w prawo:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142891/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-06.jpg
    Pół pani z lewej i bródka z prawej:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142893/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-07.jpg
    Potrzebę pokazania obrazków na ścianie:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142923/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-22.jpg
    oraz draperii:
    http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142937/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-29.jpg
    itd.

    Te zdjęcia to czysty marketing, nic więcej. Jak papieże Dźwigaja. Ani
    kadru, ani obróbki, ani nawet lampy nie opanowali. A przede wszystkim
    brak estetyki.
    I żeby nie było, zupełnie nie chodzi mi o pieniądze ani też o zachowanie
    klasyki gatunku, która jest skądinąd koszmarna.

    > Oczywiscie nie każdemu to musi odpowiadac - to zdjecia dla kogoś, kto
    > lubi fotografię reportażową, i zapewne ma już trochę wyrobienia w
    > oglądaniu tego typu zdjęć, Komu na WPP 2010 nie podobała się jedynie
    > mewa i polujący zimorodek. Jak już ktoś pisał - daleko im do
    > przesłodzonych, mdłych, za to idealnych technicznie zdjęć jakie
    > uchodzą za standard ślubny.

    Rozumiem, że fotografia reportażowa musi być pierdzielnięta najlepiej z
    biodra na auto i broń boże dotknięta szopem... No szkoda, że sto lat
    gatunku poszło w piz...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl