  • Data: 2010-02-20 10:44:04
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J-L-F pisze:
    > Janko, jestem twoim faunem, oglądam twoje zdjęcia na bieżąco, są super i
    > są dla mnie wzorem. Kiedy je oglądam, przypominają mi się zdjęcia J.
    > Bułhaka, takie porównanie widzę.
    > Ale, to co mamy na tej stronie, to inna bajka, ze swoją własną narracją
    > i postaciami.

    Dzięki za miłe słowo. Różnica jest taka, że ja się staram dystansować do
    siebie i wiem, że to nie jest nic odkrywczego, ot takie sobie
    niezobowiązujące pstryki. Gdy robię komercję (głównie studyjnie), każde
    zdjęcie musi być wykończone do ostatniego piksela. Nawet jeśli ma udawać
    niechlujstwo. Bo ktoś za to płaci i nawet jeśli się nie zna, to chcę
    żeby dostał coś możliwie najlepszego.

    A tu mamy ujęcia w większości pstryknięte z przypadku, nietknięte
    obróbką (albo zrobione to bardzo nieudolnie), mnóstwo błędów i do tego
    tekst, z którego wynika, że to jest standard najwyższej klasy. Nie
    dzierżę takich klimatów bo dzięki takim ludziom, co już pisałem w tym
    wątku, upadło radio, telewizja, a Kraków zamienia się w architektoniczny
    sen wariata.
    Gdyby to zrobił fotograf z Pcimia i napisał, że tak tylko potrafi,
    poradziłbym mu jakiś kurs, lekcje, cokolwiek; bez jakiejkolwiek urazy.
    I nie przeczę, że na coś takiego jest klient, jak również na RMF i
    Polsat, ale chyba nie o to chodzi...

    > Chyba nie, to musi chodzić parami, piękno - brzydota.
    > I tak jest też z konwencjami w sztuce.

    Okej, ale niech brzydota nie ma pretensji do zostania miss.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl