  • Data: 2010-02-20 11:57:13
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wytłumacz nam tę interesującą górną część ściany:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142913/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-17.jpg
    > Krzywiznę aż zęby bolą wraz z farfoclami z prawej:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142895/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-08.jpg
    > Piękne białe niebo kosztem butów i lot w prawo:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142891/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-06.jpg
    > Pół pani z lewej i bródka z prawej:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142893/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-07.jpg
    > Potrzebę pokazania obrazków na ścianie:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142923/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-22.jpg
    > oraz draperii:
    > http://www.swiatobrazu.pl/zdjecie/artykuly/142937/zd
    jecia-slubne-white-smoke-studio-29.jpg
    > itd.

    wiesz co ? Mialem dwa razy juz polowe posta napisane w odpowiedzi na Twoj,
    generalnie niezbyt przychylny. Ale wiesz co ? Fuck, masz racje...
    Nie chce mi sie ogladac calosci galerii ale przyklady mnie zrzucily z
    krzesla.
    Wole juz nie sledzic dalej watku bo ta branza jest troche te zmoja,
    sobie zyje z podobnego pstrykactwa ale potrafie odroznic chlam
    od dobrego materialu. Czuje sie lekko zazenowany bo mialem bardzo
    wysokie zdanie o autorach. Cos takiego nie powinno sie zdarzyc i
    przede wszystkim zobaczyc swiatla dziennego. Jakby jakis znajomy
    pokazal by mi takie dziela ze swojego slubu i powiedzial ile to kosztowalo
    czulbym sie niezrecznie, co takiemu kumplowi powiedziec....

    Ide sobie zrobic kanapke i herbate, krucjaty przeciwko calemu swiatu
    nie sa moja specjalnoscia :) Z mojego punktu widzenia dobrze, ze
    sa ludzie, ktorzy chca placic i to tyle za gnioty. To jedyny pozytywny
    wydzwiek.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski