  • Data: 2010-02-18 22:15:53
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Lol" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hlk2j9$tvf$1@news.onet.pl...
    > Wracając do pewnej starej dyskusji, poproszę o wytłumaczenie mi takiego...
    > zjawiska. Bo mimo, iż uważam że jestem jakimś tam estetą-amatorem, nie
    > załapałem fenomenu:
    > http://www.swiatobrazu.pl/white-smoke-studio-reporta
    z-slubny-wkracza-na-salony-19485.html

    Potwornie wyeksploatowany, nudny, sztuczny, a przez to wyjątkowo trudny
    temat. Zdjęcia ślubne w dziewięćdziesięciu paru procentach powstają "na
    siłę" i ten "wysiłek" widać prawie zawsze. Wyobraź sobie, że fotografujesz
    co tydzień nocniki ;) i za każdym razem musisz wciskać zamawiającemu, że w
    tej sesji jest świeże spojrzenie na temat.
    Na ślubie większą szansę ma chyba przypadkowo fotografujący amator, od
    którego nikt nic nie oczekuje...
    Dlatego nie lubię oglądać zdjęć ze ślubów...

    --
    Lol