  • Data: 2010-02-19 06:53:31
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JackDeJack pisze:
    > Na podstawie tego artykułu można smoków zjechać.

    Toż i czynimy.

    > Zawsze znajdą sie krytycy, których jednak nigdy nie można się doprosić by
    > pokazali swoje prace.

    Zawsze i nigdy. Kobietą jesteś? :)

    > A może jakieś kompleksy że ty trzaskasz za 500 ślub, plener, wesele i
    > poprawiny, a oni za x13 tyle pracuja 8godzin ? - co jest nieprawda bo
    > postproces im trochę zajmuje.

    Zieeew... nie robiłem żadnych ślubów za żadne pieniądze (tych kilka dla
    znajomych na ich prośbę, zresztą za znacznie wyższą kasę, nie liczmy).
    Innej pracy mam po dziurki w nosie. A co do kompleksów... mam stosowną
    sygnaturkę.

    > By wyrobić sobie zdanie proponuję zajrzeć na ich bloga - jest duużo lepiej -
    > choć mi osobiście nie wszystkie ich prace leżą.

    No tak, ktoś im krzywdę zrobił i wyciągnął z porfolia same gnioty. To
    pewnie konkurencja :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl