  • Data: 2010-02-18 23:31:55
    Temat: Re: A moze o zdjeciach?
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    --
    > http://www.iixn.net

    Dobrze, że sie nie przejmujesz ogólnymi ocenami i masz swoje stanowisko.
    Niestety nie potrafię zmienić swojego zdania. Myślę, że te zdjęcia to kicz i
    beztalencie ubrane w marketing. Ale przede wszystkim to beztalencie, widać brak
    pracy i warsztatu. Te zdjęcie nie mają żadnej delikatności. Fotki są pełne
    chamstwa szeroko rozumianego. Wystarczy to zdjęcie nr 3 - panienka biegnąca za
    autem. Może fajnie miało wyjść a wyszła prostytucja. To zdjęcie uważam za
    chamskie na ślubie.
    Człowiek ma zawsze jakiś wyraz oczu. Cobyś nie zrobił. Ale liczy się kadr,
    akcja, kompozycja, Wszystko to co jest nam trudno zrobić na raz.