-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: A jednak piesi ...
Date: Thu, 29 Oct 2015 13:41:10 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 18
Message-ID: <n0t45f$vth$1@node2.news.atman.pl>
References: <mv86ht$1kj$2@node2.news.atman.pl>
<562eaaa6$0$634$65785112@news.neostrada.pl>
<n0n14g$pbo$1@node1.news.atman.pl>
<c5vbw4anxshg$.1tjl4wkgqytev$.dlg@40tude.net>
<5...@g...com>
<n0ob8e$5hh$2@node1.news.atman.pl> <n0qa0i$7d9$1@node2.news.atman.pl>
<n0qcao$9p5$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<n0r2hs$vvb$2@node2.news.atman.pl>
<0...@g...com>
<n0r9f2$8mh$1@node1.news.atman.pl>
<jk79pbsao4q1.23639kiq4tnw$.dlg@40tude.net>
<n0rc66$bib$1@node1.news.atman.pl>
<1ho11vicvq2cg.1fnfjdy0uxoek$.dlg@40tude.net>
<n0rhke$g7k$1@node2.news.atman.pl>
<8jq7et9gpayq$.17iy50a1w8o5g$.dlg@40tude.net>
<n0rmnl$ml9$1@node1.news.atman.pl>
<oqf3cx1hx3bw.1ilhtqyd9v8dp$.dlg@40tude.net>
<n0sh9f$ggp$1@node1.news.atman.pl>
<5631ccd1$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<n0sl90$kc9$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-76-149-73.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1446122479 32689 89.76.149.73 (29 Oct 2015 12:41:19 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Oct 2015 12:41:19 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.3.0
In-Reply-To: <6...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571259
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.10.2015 o 13:04, Zenek Kapelinder pisze:
> Pieszy na przejściu ma pierwszeństwo tak jak samochód który juz jest na
skrzyżowaniu. Po to ma pierwszeństwo ze jak juz wlazl to żeby szybko zszedł i nie
blokował. Nie pierwszeństwa jak chce wejść. Musi się upewnić ze kierowca mu na to
pozwala. Jeśli jest pewny ze kierowca mu zezwala to może wejść. To pieszy opuszcza
bezpieczny dla niego chodnik. Pasy to nie przejście z sygnalizator ami gdzie po
zapaleniu zielonego dla pieszego ma bezwzględne pierwszeństwo. Przy przejściu na
którym ruch nie jest regulowany nie ma bezwzględnego pierwszeństwa na wejście na
jezdnie. Każde wejscie na jezdnie bez zatrzymania się i upewnienie, bo tak miało byc,
oznaczało by wtargnięcie. Każdy wypadek to złożenie się w czasie kilku czynników a
nie jednego. Dlatego dla każdej ze stron chciano nałożyć kaganiec ze minimum dwa
nakazy musi spełnić. Jeden nakazuje się zachowanie ostrożności, zmniejszenie
prędkości a drugiej zachowanie ostrożności, zatrzymanie się i ustalenie czy jest
możliwość wejścia na jezdn
ie. Przy tylu czynnikach prawdopodobieństwo ze czynniki zejda się razem w tym samym
czasie jest praktycznie zerowe.
>
LOL, ciężki jesteś przypadek. Proponuje wrócić ci kilkadziesiąt postów
wstecz i przeczytać przepis:
Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa
pieszemu znajdującemu się na przejściu.
Zadzwoń tutaj do oficera dyżurnego, żeby ci wytłumaczył skoro nie
rozumiesz bo ja już nie mam siły:)
http://wrd.policja.waw.pl/portal/wrd/903/858/Wydzial
_Ruchu_Drogowego_Komendy_Stolecznej_Policji.html
Spytaj się kto jest winny jeśli samochód potracił pieszego znajdującego
się na przejściu mimo, ze ten się nie zatrzymał i nie rozejrzał.
O ludzie !
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.15 15:21 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 16:12 Czesław Wiśniak
- 29.10.15 17:26 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 17:33 Liwiusz
- 29.10.15 17:46 Zenek Kapelinder
- 29.10.15 21:24 Shrek
- 29.10.15 21:25 Shrek
- 29.10.15 22:34 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 06:51 Shrek
- 30.10.15 10:06 __Maciek
- 30.10.15 10:10 Liwiusz
- 30.10.15 12:29 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 02:19 HubertO
- 30.10.15 02:06 HubertO
- 30.10.15 15:27 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=