-
Data: 2015-10-29 21:24:34
Temat: Re: A jednak piesi ...
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 29.10.2015 15:21, Zenek Kapelinder wrote:
> Dysleksję masz ze potrzebujesz więcej czasu na ogarniecie czegoś. Pieszy ma
pierwszeństwo na przejściu a nie jak chce wejsc.
Gdzie doszło do kolizji? No to w razie wątpliwości masz od razu
wyjaśnienie. W jakiś skrajnych przypadkach masz szansę, analogicznie do
np kolizji na skrzyżowaniu jak ktoś wjechał 120@50. Szansę a nie
pewność, że nie ty będziesz winny. Sprawa jest prosta - pieszy ma
pierwszeństwo na przejściu, więc jak go stukniesz na przejściu, to
domyślnie jest twoja wina. Jak go stukniesz na chodniku tym bardziej;)
> Wejście pieszego na przejście czyli jak schodzi z chodnika i stawia nogę na jezdni
jest możliwe jeśli spełni kilka warunkow.
Praktyka dowodzi, że jednak nie. Jest możliwe zawsze;)
> Napisali w tym co nie przeszło ze ma się zatrzymać? Napisali.i żeby skały srały to
miałby się zatrzymywać i rozglądać i oceniać. Tego wymagało by od niego prawo.
Podobnie jak od ciebie zachowania ostrożności i ustąpienia pierwszeństwa
na przejściu. Na chodniku tym bardziej, możesz się doktoryzować z
momentu w którym pieszy pierwszeństwo nabywa, tak czy inaczej dla
zestawu chodnik/przejście, gdzie byś go nie trafił to on ma pierwszeństwo.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.10.15 21:25 Shrek
- 29.10.15 22:34 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 06:51 Shrek
- 30.10.15 10:06 __Maciek
- 30.10.15 10:10 Liwiusz
- 30.10.15 12:29 Zenek Kapelinder
- 30.10.15 02:19 HubertO
- 30.10.15 02:06 HubertO
- 30.10.15 15:27 Shrek
- 30.10.15 15:29 Shrek
- 30.10.15 15:44 Liwiusz
- 30.10.15 15:50 Czesław Wiśniak
- 30.10.15 16:07 WS
- 30.10.15 16:20 Shrek
- 30.10.15 16:35 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=