  • Data: 2015-10-30 15:27:32
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30.10.2015 02:06, HubertO wrote:

    > Twój pomysł jest bardziej radykalny od projektu Bublewicz.

    A co radykalnego w jednoznacznym określeniu pierwszeństwa? Tak żeby
    wszyscy zrozumieli? Jakoś nikt nie wpada na pomysł, że jak masz
    skrzyżowanie z pierwszeństwem, to należy się na pierwszeństwie
    zatrzymać, przepućcić tych spod znaku "ustąp pierwszeństwa" i jak nic
    nie jedzie to można jechać. Ciekawe dlaczego? Już wiem - bo to oznacza
    nie pierwszeństwo, a ustąp pierwszeństwa:)

    > Nad projektem Bublewicz zastanawiało się bardzo wiele osób : posłowie,
    > senatorowie, specjaliści w podkomisji i komisji. Jednak nie przeszedł.
    > Widać, że jest więcej minusów niz plusów, albo koszty minusów są większe
    > niż plusów, albo i jedno i drugie.

    Nad zakazem drożdżówek w szkolnych sklepikach również. Nad OFE też i to
    dwa razy - raz jak nas do tego zmuszali, drugi raz jak kasę ukradli. Nad
    wieloma innymi rzeczami też. Teza, że jeśli coś przeszło przez procedurę
    ustawodawczą to znaczy, że jest to rozsądne i co więcej jednoznaczne
    jest... no ryzykowna jest:)

    Shrek.