  • Data: 2015-10-29 16:12:06
    Temat: Re: A jednak piesi ...
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dysleksję masz ze potrzebujesz więcej czasu na ogarniecie czegoś. Pieszy ma
    pierwszeństwo na przejściu a nie jak chce wejsc. Wejście pieszego na przejście czyli
    jak schodzi z chodnika i stawia nogę na jezdni jest możliwe jeśli spełni kilka
    warunkow. Napisali w tym co nie przeszło ze ma się zatrzymać? Napisali.i żeby skały
    srały to miałby się zatrzymywać i rozglądać i oceniać. Tego wymagało by od niego
    prawo. Na wszelki wypadek nakazano kierowcom żeby w okolicach przejść dla pieszych
    bardziej uważali. Ustawodawca wie ze ludzie to kretyni i zaraz sami zaczną
    interpretować czy o 3 w nocy tez trzeba się zatrzymywać żeby wejść na jezdnie. Jeśli
    przepis nie określa godzin kiedy obowiązuje to o 3 w nocy pieszy tez ma obowiązek
    zatrzymać się na każdym przejściu. Jak masz jeszcze jakieś wątpliwości to pytaj. Może
    uda mi się to jeszcze prościej wytłumaczyć.

    Napisz to jeszcze kilka razy.
    Co do powyższych zdarzeń to żeby skały srały to nie pojmiesz ani
    interpretacji przez policje ani tego co napisane w orzeczeniu sądu które
    ci przytaczałem wyżej. Ty jesteś najmądrzejszy z całej wsi:) Rozjedź
    kogoś i potem się tłumacz, że cię "piesi zaskoczyli". Z pewnością
    znajdziesz zrozumienie.
    Zdrowia życzę.. najpierw psychicznego!