    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <50900724$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <50901414$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <50902036$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <k6qj6l$257$1@node1.news.atman.pl>
    <1x08mhv6yqjs$.papgvuq1w12z.dlg@40tude.net>
    <k6qmbm$56p$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: A czego się spodziewali?
    Date: Wed, 31 Oct 2012 13:23:40 +0100

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2012-10-31 08:39, J.F. pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    >To przeczytaj to co podkreśliłem, później wróć to początku, czyli do
    >tych śmiesznych opowieści o wpływie "wszechogarniających fotoradarów"
    >na spadek zużycia paliwa w Polsce.

    Ty to sie lubisz klocic. Rozne miejsca, rozne zachowania, rozne
    przyczyny.

    >W Niemczech się sporo zmieniło z racji dość powszechnej nagonki na
    >bezpieczeństwo i prędkość na autostradach. Nagonka to może zbyt dużo
    >powiedziane...

    No wlasnie - nic nie slyszalem o takiej "nagonce". Ustalic limitu sie
    nie odwazyli,
    ograniczen predkosci w miare konczenia remontow i przebudow - mam
    wrazenie ze wrecz ubylo, 130 "zalecaja" od dawna. FR troche przybylo,
    ale ograniczen jednak malo.
    Moze jakas akcja propagandowa byla ... a zwolnili sporo ponizej 130.
    Teraz jakby przyspieszaja :)

    J.