  • Data: 2011-07-09 11:37:26
    Temat: Re: 60D vs D7000 pytanie dla userów i fanów tabelek ;-)
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli probowac jakims jednym parametrem opisac jakosc porownywalnych
    > zdjec - to  wielkosc plikow zdjeciowych ( obraz )  , jesli beda
    > wyliczone w ten sam sposob jest tym parametrem , ktory chyba jest
    > najblizej prawdy.

    zrobilem prosty test c5mk2 ten sam obiektyw ta sama scena
    ( krajobraz ) .
    wolane w dpp do jpeg max jakosc.
    wynik

    dla 800 iso f=11

    zdjecie ostre - 17,6 MB
    nieostre - 11,2 MB

    inny test dla 200 iso , zdjecia ostre, zmienialem tylko przyslone w
    trybie av

    2,8 - 18,5 MB
    4 - 19,4
    5,6 - 20,1
    8-20,4
    11-18,6
    16 -17,2

    to jest zaleznosc tego samego ksztaltu jak wychodzi mi z dosyc
    skomplikowanych pomiarow rozdzielczosci ukladu obiektyw / matryca.

    jasne , ze mozna to wszystko ladnie znormalizowac , to wynik prostego
    testu przeprowadzonego na zawolanie.

    Powiedzialbym - chcesz sie przekonac ktory aparat robi
    "informacyjniejsze" ( lepsze ? ) zdjecia - porownaj wielkosci plikow
    jpeg tak samo komprymowanych.