  • Data: 2022-02-10 18:42:21
    Temat: Re: 417 km/h
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2022 o 11:03, ii pisze:

    > Jeszcze nie spotkałem nikogo kto zapylał więcej niż 250.

    Bo sporo aut które mogą taką prędkość rozwinąć ma ograniczniki właśnie
    na 250;) Samemu faktycznie samochodem (jako pax) jechałem własnie 250 ze
    względu na to, że właśnie na 250 wskazówka się zatrzymywała). Sam miałem
    "soft blokadę białkową" ustawioną na 200 i baaaaardzoooo rzadko zdarzało
    się, żeby ktoś wyprzedzał - a wtedy zapieralanie na A2 było modne (poza
    odcinkiem dc-óć, bo tam się nie dało fizycznie;))

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.