  • Data: 2022-02-12 11:20:55
    Temat: Re: 417 km/h
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 17:49, ii pisze:

    > Mnie rusza, że nie mamy autostrad po których można jeździć tak, jak w
    > Niemczech. A Ciebie co rusza?

    W ocenie szkopskich autostrad niepotrzebnie dałeś tą reklamówkę osiągów
    Bugatti.

    Mnie? -A choćby jakość polskich dróg wynikająca z ich "napraw". Czyli
    jest dziura w jezdni to przyjeżdża facet w berecie z antenką taczką i
    łopatą i robi pozory że coś naprawia.    A drogi tranzytowe na których
    przejazd jest droższy niż spalone podczas przejazdu paliwo są o parseki
    odlegle od sfer moich priorytetów.