  • Data: 2022-02-10 21:15:27
    Temat: Re: 417 km/h
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2022 o 18:57, Shrek pisze:

    > Nie wiem jak po nowych przepisach, ale wcześniej wyprzedzali dość
    > regularnie - może dlatego, że po prostu zjeżdzałem jak była okazja.
    > Natomista gdzieś tak przy 170 zaczynało być ciekawiej. Jedzie za tobą,
    > to przyspieszasz i mu zjeżdzasz. Ale on zanim się rozbuja to koniec
    > wolnego na prawym więc wracasz - znów cię dojeżdza i tak dwa razy. W
    > końcu go puszczasz lekko hamując na prawym i wtedy okazuje się, że on
    > wcale nie chciał 180-200, tylko chciał być po prostu pierwszy i teraz
    > 160 go już zadowala, mimo że wcześniej 170 jechał;)

    Nie, to kwestia że lepiej jechać mając pilota, którym na drodze są inne
    samochody.

    > Bez przesady. Wcale nie jest tak ciężko. Swego czasu tak latałem - mądre
    > to może nie było, ale przeżyłem więc pewnie w kraju gdzie 99% mężczyzn
    > prowadzi znacznie lepiej od średniej są lepsze "asy" ode mnie.
    > Generalnie jak jest w miarę pusto to wbrew pozorom nie jest tak bardzo
    > trudno przewidzieć co zrobią inni. Jak na prawym pasie jest tir dojeżdza
    > do niego osobówka co jedzie 140 i nie świecą, to znaczy że zajedzie ci
    > drogę, no bo w tira raczej nie zamierza przypierdolić:P

    Otóż to. Zachowania ludzi na drodze są mocno przewidywalne. Poza tym tu
    nie było o stałej prędkości tylko o rekordzie i to raczej dysponując
    mocnym samochodem, który nie musi się rozpędzać nie wiadomo jak długo.
    To ja naprawdę nie widzę problemu.

    > Raz niechcący 230 zrobiłem. Jechałem 200 i coś się w lusterku zbliżało,
    > więc przyspieszyłem, żeby trafić w puste miejsce na prawym pasie, bo mi
    > szkoda było klienta zmuszać do hamowania;) Człowiek był młodszy to i
    > głupszy a służbowe auto miało naprawdę mocny silnik.

    Rozumiem, że teraz, jak już się wyspowiadałeś to Ci się lżej na duszy
    zrobiło :-)

    > Chyba dalej w zasięgu, bo ma autostradzie prawie zawsze na conajmniej
    > kilometr widzisz więc 9 sekund masz, problem raczej w tym że może być
    > ciężko przewidzieć jak zmieni się sytuacja za ten kilometr w 10 sekund,
    > zwłaszcza że nikt się nie spodziewa samolotów na jezdni z tyłu;)

    Tam jezdnia miała 3 pasy, jak to w Niemczech wszyscy prawym jechali,
    środkowy był marginesem. I gość nawet zwolnił w pewnym momencie bo mu
    coś nie spasowało, aczkolwiek ... subtelnie, raczej nic by mu to nie dało.