eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
  • Data: 2012-01-28 12:00:18
    Temat: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 23:17:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    >>> Takich wiatraków to ja chyba nie widziałem w żadnym samochodzie.
    >>> A na pewno nie w Omedze którą mierzyli na postoju na filmie z YT - tam jest
    >>> plastikowy za dwiema warstwami chłodnic.
    >>
    >> Na pewno nie w omedze ?
    >> http://allegro.pl/opel-omega-b-fl-c-chlodnica-wentyl
    ator-komplet-i2027432784.html
    >> Co prawda wyglada na plastik ...
    >
    > Ooo... takiej nie widziałem.
    > Omega którą widziałem na 100% nie miała wiatraka z przodu, ale tak jak
    > No ale w sumie nieważne - plastikowy nie powinien też odbić fali radiowej.

    Troche odbija, ale slabo. Ale moze jest zbrojony metalem, moze wloknem
    weglowym - choc w to watpie, moze pod srodkowym plastikiem jest metalowy
    wiatraczek do chlodzenia silnika ... a moze Iskra jest wrazliwa na iskry z
    komutarora ?

    >>> Bo może się okazać że jest dość szerokie, a próbek niewiele (częstotliwość
    >>> dudnienia dla 24.15GHz i 100km/h to 4472Hz, co przy czasie 0.17s daje 760
    >>> okresów - a to przy założeniu że przez całe 0.17s radar próbkuje).
    >>
    >> Ja bym tam raczej tak dobral czas pomiaru, zeby dostac np 100 okresow, albo
    >> 1000, albo choc 400 czy 800. Czas nadawania musialby byc troche wiekszy.
    >> Ale tam chyba faktycznie ambitna analize dali.
    >>
    >> http://download.anacron.pl/iskra_instrukcja_img.pdf
    >> Wrecz pisza ze izoluja najszybszy sygnal z wielu
    >
    > Tak z liczeniem okresów to pewnie nie jest takie proste - stawiam że sygnał
    > odbierany przez antenę to jakieś tam widmo które trzeba rozmontować jakimś
    > FFT.

    Stare radary to niemal pewny jestem ze po prostu liczyly - no bo jak to
    zrobic w technice z lat 70-tych ?

    ale w tej Iskrze to sie wrecz chwala ze analize widma robia.

    > A skoro oprogramowanie "izoluje najszybszy" to pewnie po ptostu oblicza
    > prędkość na podstawie prążka najwyższej częstotliwości który przekroczył
    > zadany próg i to może być cała słabość algorytmu.
    > Bo to może być np. echo dwukrotnie odbite od samochodu, odbite od górnej
    > części felgi, jakieś właśnie "przyspieszone" drganiami itd.
    > Algorytm powinien wykonywać pomiar na podstawie mediany, lub jakiejś
    > średniej z tego widma i wtedy wskazywałby prędkość najsilniejszego sygnału,
    > a nie najszybszego.
    > Tylko to może być świadome zagranie producenta - robi urządzenie które w
    > laboratorium, kamertonem będzie działać świetnie, natomiast w rzeczywistych
    > warunkach często będzie prędkość zawyżać.

    No ba,
    "Niespotykane cechy - Iskra-1 bezblednie dokonuje pomiaru predkosci pojazdu
    najszybciej jadacego w grupie pojazdow lub na ich tle. "

    > A zawyżające odczyt urządzenie które ma wszystkie papiery w porządku, to
    > idealne urządzenie np. dla straży gminnych.

    No ba, zeby u nas prawo sprawniej dzialalo, to by wystarczylo taki film
    podeslac komendantowi policji czy ministrowi a za dwa tygodnie do
    prokuratora pojsc - czemu komendant nic nie zrobil ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: