eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;) › Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego scenariusza ;)
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: 4 pkt , 100 PLN 114/90 ... Nowa alfa wciągnęła mnie do swojego
    scenariusza ;)
    Date: Sat, 28 Jan 2012 12:00:18 +0100
    <10xnbffkr361a.l14nplghfr70$.dlg@40tude.net>
    <j...@4...net>

    Dnia Fri, 27 Jan 2012 23:17:08 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    ator-komplet-i2027432784.html

    > Ooo... takiej nie widziałem.
    > Omega którą widziałem na 100% nie miała wiatraka z przodu, ale tak jak
    > No ale w sumie nieważne - plastikowy nie powinien też odbić fali radiowej.

    Troche odbija, ale slabo. Ale moze jest zbrojony metalem, moze wloknem
    weglowym - choc w to watpie, moze pod srodkowym plastikiem jest metalowy
    wiatraczek do chlodzenia silnika ... a moze Iskra jest wrazliwa na iskry z
    komutarora ?

    > Tak z liczeniem okresów to pewnie nie jest takie proste - stawiam że sygnał
    > odbierany przez antenę to jakieś tam widmo które trzeba rozmontować jakimś
    > FFT.

    Stare radary to niemal pewny jestem ze po prostu liczyly - no bo jak to
    zrobic w technice z lat 70-tych ?

    ale w tej Iskrze to sie wrecz chwala ze analize widma robia.

> [...]
    > zadany próg i to może być cała słabość algorytmu.
    > Bo to może być np. echo dwukrotnie odbite od samochodu, odbite od górnej
    > części felgi, jakieś właśnie "przyspieszone" drganiami itd.
    > Algorytm powinien wykonywać pomiar na podstawie mediany, lub jakiejś
    > średniej z tego widma i wtedy wskazywałby prędkość najsilniejszego sygnału,
    > a nie najszybszego.
    > Tylko to może być świadome zagranie producenta - robi urządzenie które w
    > laboratorium, kamertonem będzie działać świetnie, natomiast w rzeczywistych
    > warunkach często będzie prędkość zawyżać.

    No ba,
    "Niespotykane cechy - Iskra-1 bezblednie dokonuje pomiaru predkosci pojazdu
    najszybciej jadacego w grupie pojazdow lub na ich tle. "

    > A zawyżające odczyt urządzenie które ma wszystkie papiery w porządku, to
    > idealne urządzenie np. dla straży gminnych.

    No ba, zeby u nas prawo sprawniej dzialalo, to by wystarczylo taki film
    podeslac komendantowi policji czy ministrowi a za dwa tygodnie do
    prokuratora pojsc - czemu komendant nic nie zrobil ...

    J.