  • 21. Data: 2010-03-11 14:02:21
    Temat: Re: 2 komputery - konfiguracja
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"

    Prostowałem tylko nieścisłość. I tyle.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 22. Data: 2010-03-11 14:58:16
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był 11 marzec (czwartek), gdy o godzinie 13:18 *Maciek "Babcia" Dobosz*
    w pocie czoła naskrobał(a):

    > RAID1 to nie przyrost prędkości a raczej odpornośc na awarie dysku. No
    > - w niektórych warunkach jest przyrost odczytu. Chyba pomyliłeś z
    > RAID0 - tu przyrost prędkości jest widoczny i przy zapisie i odczycie
    > za to wzrasta prawdopodobieństwo awarii.
    zgadza się, pytanie dotyczyło RAID0. Natomiast wady jak najbardziej
    dotyczą również rozwiązania RAID1, zwłaszcza, że realizowane będą przez
    kontroler wbudowany w płytę.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-03-11 15:54:18

  • 23. Data: 2010-03-11 16:07:23
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Do biura ostatnio składałem na 775 celerona, działa do dziś, wszystko
    zamknęło sie w kwocie nieco ponad 1000pln, po co dopłacać do tego 2000,
    skoro można to przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, że znajomy
    dotacje wykorzystuje to nei ma o czym mówić :)

  • 24. Data: 2010-03-11 18:10:06
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:44qhp5h0dq4vl1277p78va2v2o62padogd@4ax.
    com...
    > Możliwe - i taki wariant mi się najbardziej podoba. Natomiast co do
    > wykorzystania się nie zgodzę - właśnie zaliczyłem w sowim kompie pad
    > 250GB dysku z pary - maja niecałe 2 lata.

    No i? U mnie jeden dysk padł po tygodniu a drugi po prawie 2 latach (raid0).

  • 25. Data: 2010-03-11 18:11:17
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, że znajomy dotacje wykorzystuje to

    Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze
    korzystają z zaawansowanych programów. Byłeś w biurze projektowy,? Kilka
    zakładek z flashem i procesor "zdycha".

  • 26. Data: 2010-03-11 18:42:44
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-11 19:11, qwerty pisze:

    > Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze
    > korzystają z zaawansowanych programów. Byłeś w biurze projektowy,? Kilka
    > zakładek z flashem i procesor "zdycha".

    Nie słyszałem narzekań, że działa wolno, że się przycina, itd.

    Mogłem włożyć celerona, albo pentiuma D, który był o ponad 100zł droższy
    a w testach gier róznica wynosiła 4 klatki na sekundę, więc po co
    pakować coś, co tak na prawdę jest tylko nieco więcej wydajne. Tak samo
    pchanie core 2 duo to bezsens do takiego sprzętu, bo tu juz róznica
    prawie 300zł w procku. Inna sprawa, że masz najwidoczniej dziwną
    przeglądarkę, bo ja mam 23 zakładki w tej chwili z filmikami flash w
    każdej z nich, obciążenie procesora wynosi 5%. No, chyba żeby zapuścić
    odtwarzanie każdej z nich, to wtedy pewnie i i7 byłby za mały :)

  • 27. Data: 2010-03-11 18:54:58
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    qwerty pisze:
> [...]
    com...

    > No i? U mnie jeden dysk padł po tygodniu a drugi po prawie 2 latach

    No i jak jest RAID1, to nic się nie dzieje, tylko komp działa dalej na
    jednym dysku, tylko info w systemie jest, że 1 dysk uszkodzony. Więc
    bierzemy dysk na reklamacje, bądź kupujemy drugi, podłączamy i nie ma
    przestoju.

  • 28. Data: 2010-03-11 19:40:59
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Nex@pl pisze:

> [...]
    > skoro można to przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, że znajomy
    > dotacje wykorzystuje to nei ma o czym mówić :)

    A ja zlozylem na LGA775 kompa do biura na Celeronie Dual + 2GB RAMu i
    zamknelo sie to w kwocie kolo 700zl (bez dysku, bo mielismy na stanie i
    obudowe jakas starsza). Jesli ktos projektuje to oczywiscie, potrzebuje
    mocnego kompa ale jesli kula gg, strony, office itp to Celeron Dual to
    max co mozna wlozyc. Natomiast kupowanie kompa za 7k zl do gier jest
    skrajnym idioctwem, szczegolnie takiej konfiguracji jaka zostala w tym
    watku przedstawiona. To nie jest konfiguracja do grania tylko do
    przedluzania penisa. Chociazby z powodu RAIDu i tych mega wolnych (do
    grania w sam raz!) dyskow. Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle
    hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na
    dane Samsunga F3 i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 29. Data: 2010-03-11 20:06:18
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > 5%. No, chyba żeby zapuścić odtwarzanie każdej z nich, to wtedy pewnie i i7

    Firefox. Bez używania flasha nie muli przy ponad 100 zakładkach, ale jak odpali
    się >40 zakładek z np youtube to motrafi przycinać (p4 630@3,8GHz).

  • 30. Data: 2010-03-11 21:40:27
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-03-11 21:06, qwerty pisze:

    > Firefox. Bez używania flasha nie muli przy ponad 100 zakładkach, ale jak
    > odpali się >40 zakładek z np youtube to motrafi przycinać (p4 630@3,8GHz).

    A to zwracam honor, mnie się nigdy nie udało odpalić 40 zakładek z
    flashem :) Cóż, jak widac kwestia potrzeb, pomijam tylko sens takiej
    akcji bo ja nawet nie wyobrażam sobie w jakim celu mozna potrzebować
    40zakładek z flashem. Inna sprawa - masz wersję 3.6? Ja używam i nie
    narzekam, 40 zakładek otwiera w kilka sekund, co prawda nie z filmikami
    flashowymi... ale nie omieszkam przetestować :)