    From: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: 2 komputery - konfiguracja
    Date: Thu, 11 Mar 2010 20:40:59 +0100

    Nex@pl pisze:

    > Do biura ostatnio składałem na 775 celerona, działa do dziś, wszystko
    > zamknęło sie w kwocie nieco ponad 1000pln, po co dopłacać do tego 2000,
    > skoro można to przeznaczyc na kompa do gier ;) No chyba, że znajomy
    > dotacje wykorzystuje to nei ma o czym mówić :)

    A ja zlozylem na LGA775 kompa do biura na Celeronie Dual + 2GB RAMu i
    zamknelo sie to w kwocie kolo 700zl (bez dysku, bo mielismy na stanie i
    obudowe jakas starsza). Jesli ktos projektuje to oczywiscie, potrzebuje
    mocnego kompa ale jesli kula gg, strony, office itp to Celeron Dual to
    max co mozna wlozyc. Natomiast kupowanie kompa za 7k zl do gier jest
    skrajnym idioctwem, szczegolnie takiej konfiguracji jaka zostala w tym
    watku przedstawiona. To nie jest konfiguracja do grania tylko do
    przedluzania penisa. Chociazby z powodu RAIDu i tych mega wolnych (do
    grania w sam raz!) dyskow. Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle
    hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na
    dane Samsunga F3 i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek