  • 31. Data: 2010-03-12 08:23:03
    Temat: Re: 2 komputery - konfiguracja
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hnbo59$4vk$...@a...news.neostrada.pl
    > A to zwracam honor, mnie się nigdy nie udało odpalić 40 zakładek z flashem :)
    > Cóż, jak widac kwestia potrzeb, pomijam tylko sens takiej akcji bo ja nawet
    > nie wyobrażam sobie w jakim celu mozna potrzebować 40zakładek z flashem. Inna
    > sprawa - masz wersję 3.6? Ja używam i nie narzekam, 40 zakładek otwiera w
    > kilka sekund, co prawda nie z filmikami flashowymi... ale nie omieszkam
    > przetestować :)

    3.6. W biurach nie ma porządku na komputerach. Ile razy widziałem zaśmiecone
    niepotrzebnym softwarem aż dziw bierze, że te komputery jakoś działają.

  • 32. Data: 2010-03-12 08:50:44
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-03-11 20:40, Maciej Browarczyk pisze:
    > Wolalbym kupic 128GB SSD Intela skoro az tyle
    > hajsu jest do wydania, jest szybki, cichy a do tego mozna dorzucic na
    > dane Samsunga F3 i tyle.
    Zgadzam się. I jeszcze drugiego samsunga na backup całości, choćby nawet
    ten biedny backup w windows7 wbudowany, niech sobie robi w nocy kopię
    systemu przyrostową, a w razie czego z płyty odzyskiwania się wszystko
    przywróci, zawsze to pewniejsze niż raid1, w którym "jeden błąd" i masz
    2 dyspi pełne śmieci, zamiast dysk śmieci + kopia danych na drugim dysku.
    A że ten dysk do backupu może być tylko do backupu, to hdparm i będzie
    przez cały dzień usypiał na czas nieaktywności, cisza i mniejszy pobór
    prądu, włączy się tylko do zrobienia backupu w nocy.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 33. Data: 2010-03-12 13:52:57
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 11 Mar 2010 19:11:17 +0100, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości grup
    l...

    >Do biura to nie znaczy, że tylko odpalony notatnik. Niektórzy w biurze
    >korzystają z zaawansowanych programów. Byłeś w biurze projektowy,? Kilka
    >zakładek z flashem i procesor "zdycha".

    Albo 30-40 okienek Firefoxa. Jak trafi sie jakiś flash czy Java to
    potrafi nieźle mulić. Sam mam w tej chwili 34 zakładki odpalone -
    głównie monitoring róznych urządzeń. Niby nic specjalnego ale FF
    bierze sobie ponad 800MB pamięci a linuxowa wersja mniej zasobów zżera
    niż windziana.

    Zdrówko