  • 1. Data: 2010-03-11 13:07:31
    Temat: Jaka karta TV wybrac?
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Witam
    Jaka karte TV wybrac do monitora 22"
    Chce zeby obraz był czysty, miałem jakąs pinaccle na USB i niestety obraz
    śnieżył.
    Wolałbym karte na USB, bo za bardzo nie mam miejsca w komputerze.

  • 2. Data: 2010-03-13 17:54:07
    Temat: Re: Jaka karta TV wybrac?
    Od: daxus <d...@p...onet.pl>

    W dniu 11-03-2010 14:07, Ramzes pisze:
> [...]
    > śnieżył.
    > Wolałbym karte na USB, bo za bardzo nie mam miejsca w komputerze.

    generalnie ciężko coś wybrać, bo karty TV do kompa są strasznie
    badziewne - porównując jakość obrazu z dowolnym telewizorem

  • 3. Data: 2010-03-14 09:18:26
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    > generalnie ciężko coś wybrać, bo karty TV do kompa są strasznie
    > badziewne - porównując jakość obrazu z dowolnym telewizorem

    Nie zgodzę się z Tobą, bo miałem kiedyś starą avermedia i obraz był idealny,
    tylko że na PCI, a teraz potrzebuje na USB.

  • 4. Data: 2010-03-14 09:37:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Ramzes" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie zgodzę się z Tob?, bo miałem kiedy? star? avermedia i obraz był idealny,
    > tylko że na PCI, a teraz potrzebuje na USB.

    Potrzebujesz odbierać z naziemnej, czy kablówki?

  • 5. Data: 2010-03-14 10:10:31
    Od: "Ramzes" <j...@g...pl>

    Kablówki - VECTRA

  • 6. Data: 2010-03-14 13:09:55
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Ramzes pisze:
    > Kablówki - VECTRA

    do analoga kopiłem tuner medion 7134 za 20zł i odbiera wszystko co
    nadają do ich DVB-C nie wiem czy coś dobierzesz bo nie dają modułu CI do
    odkodowania karty chyba ze to jakiś standard jak w cyfrze+.

    orcio

  • 7. Data: 2010-03-15 07:04:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Witam
    > Jaka karte TV wybrac do monitora 22"
    > Chce zeby obraz był czysty, miałem jakąs pinaccle na USB i niestety obraz
    > śnieżył.

    Jak jej dasz większy sygnał, też nie będzie śnieżył