  • Data: 2019-11-28 12:20:05
    Temat: Re: 18 wypadków. żeby kierowca chronił pieszego.
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 11:50:04 +0100, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup
    >
    > To akurat rozporzadzeniodawca

    > Polemizowalbym - w kwestii jezykowej.

    Właśnie "kwestia językowa" załatwia wszystko. A dokładnie
    ulubione sformułowanie obrońców pt.:"definicja słownikowa".
    A jeśli masz z tym problem to odpowiedz sobie na pytanie"
    - Kiedy wchodzisz po schodach?
    - Kiedy wchodzisz po drabinie?

    Kiedy zatem następuje początek stanu trwania czynności?
    Wiesz już?

    > Poza tym - postawi noge, bedzie wchodzacym, a zwolnic miales obowiazek
    > wczesniej :-)

    Tak? Kiedy?
    Kiedy, wg. Ciebie, nastąpił tzw. początek stanu zagrożenia?

    > Slusznie, ale idacy po chodniku w strone przejscia to juz niestety
    > zahacza o wchodzacego.

    Albo mijającego... przejście.

    > Jeden krok i stojacy zamienia sie we wchodzacego.

    Kiedy następuje początek czasu trwania czynności "wchodzenia na przejście"
    wg Ciebie?

    > A nawet dwa kroki, jesli uznac, ze idacy na jeden krok przed
    > przejsciem jest juz wchodzącym.
    > A moze nawet trzy kroki :-)

    Ile to jest "krok"? W układzie SI?