  • 141. Data: 2010-11-07 15:29:43
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Nov 2010 21:58:26 +0100, Adam Płaszczyca wrote:

    >Moja pełnoletnia Sierra wyciąga...

    A ona 1.4, 1.6, 2.0 czy 2.9 ?

    J.

  • 142. Data: 2010-11-07 20:26:53
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 7 Nov 2010 00:56:46 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > 2. Skąd wiesz, bo przy takiej prędkości to masz przecież oczy zasłonięte
    > rękami?

    Daj spokój. Padł pomysł, żeby pojechać do Twojej głuszy poodpoczywać
    (Kenickie miał sie z Tobą skontaktować/uzgodnić)- więc pojedziemy
    (małżonka moja przywykła) moim autem sprawdzić poprawnośc działania
    GPSa,/AnR/CB/i Jego odporności na odcinku WRC-Puszcza Notecka ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 143. Data: 2010-11-07 20:34:34
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 6 Nov 2010 21:59:42 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Jakoś dla mnie średnia rzędu 145km/h przy Vmax 155km/h nie jest
    > niczym dziwnym...

    Tak, tak. Jeżdżąc *co weekend* (sobota 6.00 wyjazd, niedziela 16-19
    powrót) od stycznia do czerwca tego roku z WRC do Sosnowca (i nazad)
    musiałem jechać mocno więcej żeby osiągnąć taką średnią - i to autem,
    które z racji odpowiedniego silnika nie miało zadyszki przy wyższych
    prędkościach.
    Także proszę o powstrzymanie się od typowego usentowego manipulowania
    danymi.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 144. Data: 2010-11-07 21:27:31
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Dwa pytania:
    > 1. Kto prowadził

    Stevland Hardaway Judkins.

    > 2. Skąd wiesz, bo przy takiej prędkości to masz przecież oczy zasłonięte
    > rękami?

    Ktoś musiał kierownik trzymać. Patrz wyżej. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 145. Data: 2010-11-07 21:29:22
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-07 10:25, J.F. pisze:

    > A co to za kompakt ? Przy 75KM to chyba niezle osiagniecie ..

    French Performance - Pug 306 5d HB.

  • 146. Data: 2010-11-07 22:55:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ib726u$v9p$2@news.dialog.net.pl...

    > French Performance - Pug 306 5d HB.

    Już o takim pisałem - ZX.

  • 147. Data: 2010-11-08 12:34:14
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Cavallino wrote:

    > Oczywiście.
    > I na każdej z nich przejedzie 2 razy więcej samochodów z prędkością 200
    > km/h, przy braku zmiany innych warunków.

    Kompletna bzdura. Ba, to się w ogóle kupy nie trzyma. Przeczytaj
    uważniej akapit na który odpisujesz.

    > I te z 70 km/h były bardziej przepustowe?

    Nie odróżniasz przepustowości od czasu przejazdu. Inni Ci to mówili a ty
    swoje.

    > Dokładnie.
    > I co w związku z tym?
    > Bo piszesz jakieś bzdety, jakbyś zapomniał o czym była mowa.

    Ale kto tu pisze bzdety?

    > Ale odstęp nie jest parametrem tego równania, więc o tym nie mówimy.

    Odstęp jest nierozerwalnie związany z prędkością. Nie da się jechać
    dowolonie prędko z dowolnie małym odstępem. Nie chodzi o żadne
    ograniczenia "psychiczne" tylko o ograniczenie stricte fizyczne (takie
    jak czas propagacji informacji oczy - stopy - hamulce) układu
    kierowca+pojazd. Większa prędkość fizycznie wymusza większy odstęp.

    pzdr
    \SK

  • 148. Data: 2010-11-08 12:41:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości news:

    > Kompletna bzdura. Ba, to się w ogóle kupy nie trzyma.

    Owszem - bzdura.
    To co napisałeś rzecz jasna.

    >Przeczytaj uważniej akapit na który odpisujesz.

    To Ty przeczytaj.
    A jak masz coś do napisania, to napisz.
    Albo nie używaj klawisza "Wyślij".

    > Nie odróżniasz przepustowości od czasu przejazdu.

    Oczywiście że odróżniam.
    I autostrada na której samochody jadą wolniej jest w stanie przepuścić ich
    mniej.
    Chyćby dlatego że muszą na niej dłużej przebywać.

    To tak jak przy kasie - jeśli jednak kasjerka się obija i kasuje wolniej, to
    nie ma bata, żeby dała radę obsłużyć tyle samo klientów w ciągu godziny, co
    koleżanka obok, która się spręża.

    Jeśli i tego nie rozumiesz, to szkoda klawiatury.

    > Inni Ci to mówili a ty swoje.

    A co, mam zamiar przyjąć jakąś głupotę za pewnik, bo ktoś tak powiedział?
    Głupota pozostaje głupotą, niezależnie ile osób ją powtórzy.

    > Ale kto tu pisze bzdety?

    Tomek i inni.

    > Odstęp jest nierozerwalnie związany z prędkością.

    Nie jest.
    Jest związany z bezpieczeństwem.

    Licząc przepustowość liczymy ją przy pełnym wykorzystaniu autostrady, co
    jest tylko teoretyczne, więc w ramach tej samej teoretyczności możemy
    również teoretycznie poustawiać wszystkie inne parametry, w tym odstęp przy
    dowolnej prędkości.

    > Nie da się jechać dowolonie prędko z dowolnie małym odstępem.

    Teoretycznie się da.
    Tak jak teoretycznie da się zapełnić w 100% autostradę.

  • 149. Data: 2010-11-08 17:12:37
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Kombinujecie strasznie z tymi wyliczeniami zależności odstępu od prędkości.

    A przecież wystarczy napisać, że odstępy między pojazdami liczone w
    sekundach są mniej-więcej stałe. Komfortowy psychicznie odstęp wynosi około
    2-3 sekundy.

    Czy samochód jedzie 150 km/h, czy 50 km/h - ten odstęp ciągle wynosi 2-3
    sekundy. Oznacza to, że w godzinę na jednym pasie przejedzie około 1200-1800
    pojazdów.

  • 150. Data: 2010-11-08 19:27:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Seba wrote:

> [...]
    > prędkościach.
    > Także proszę o powstrzymanie się od typowego usentowego manipulowania

    Och, wystarczy raz spojrzeć ze zrozumieniem na wyniki kolejnej GP F1.

    300 km ze średnią ~200 km/h, ale muszą dobijać do 300 z kawałkiem, by
    się wyrobić...
    :-)

    --
    Bydlę