  • 131. Data: 2010-11-06 21:55:42
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 14:58:48 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > się nieodpowiedzialnie. Robert Terepacz ze śląskiej drogówki dodaje, że
    > przyczyną zdecydowanej większości wypadków na autostradach jest nadmierna
    > prędkość.

    Policjanci dostają chyba 10zł za każdą taką wypowiedź :D

    --
    ___________ (R)

  • 132. Data: 2010-11-06 21:56:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 16:47:50 +0000, go! napisał(a):

    > Ciekawe, ze w Niemczech Polacy umieja sie zachowywac na autostradzie,
    > nie przeszkadza im brak ograniczen i nie zabijaja sie juz tak masowo jak
    > w Polsce..

    Bo tam policja jeździ i patrzy, a nei siedzi w krzakach.

    --
    ___________ (R)

  • 133. Data: 2010-11-06 21:58:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 05:16:26 -0700 (PDT), Adam Adamaszek napisał(a):

    > Z gorki i z wiatrem w plecy. Co i tak przy srednim natezeniu ruchu nie
    > wystarczy, zeby osiagnac 160km/h sredniej.

    Moja pełnoletnia Sierra wyciąga...

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2010-11-06 21:59:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 04 Nov 2010 17:29:38 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Witamy teoretyka. Spróbuj taką astrą nie zwalniać poniżej 170, ba,
    > spróbuj to zrobić samochodem o 3x większej mocy itd.

    Biedaku, mieszkasz w Warszawie, to nie dziwota, że o autostradzie jedynie
    słyszałeś. Jakoś dla mnie średnia rzędu 145km/h przy Vmax 155km/h nie jest
    niczym dziwnym...

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2010-11-06 22:03:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 5 Nov 2010 10:39:29 +0000 (UTC), topek napisał(a):

    > 1. Masa chamow i skurwysynow na drogach zachowujacych sie jakby droga nalezala
    > do nich.
    > Ostatnio mowie na radiu jednemu pacjentowi na A4:
    > "Kolego, daj mi dokonczyc manewer jak wyprzedzam sznur ciezarowek, nie
    > podjezdzaj mi na 2m przy 140km/h"
    > Odpowiedz:
    > "spierdalaj"

    Dołożę dupków nie znających przepisów. Ile już razy miałem sytuację, kiedy
    dupek jedzie lewym pasem, wyprzedzam go prawym,a ten się pluje...
    Ostatnio od Wrocławia do Krakowa trójka takich. Co dziwnego, wszyscy z
    blachami RKL. W sumie każde województwo ma swój Kłobuck [(c) Kenickie].
    --
    ___________ (R)

  • 136. Data: 2010-11-06 22:21:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > LOL. Piętnastoletni dupowóz z silnikiem 1.4 osiąga 180...

    Mój były, obecnie 10 letni kompakt z silnikiem 1.4 8V 75KM wyciągał
    licznikowe 185km/h. Wg gps'a było to 175km/h. I to na LPG.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 137. Data: 2010-11-07 00:56:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 22:21:53 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > Mój były, obecnie 10 letni kompakt z silnikiem 1.4 8V 75KM wyciągał
    > licznikowe 185km/h. Wg gps'a było to 175km/h. I to na LPG.

    Dwa pytania:
    1. Kto prowadził
    2. Skąd wiesz, bo przy takiej prędkości to masz przecież oczy zasłonięte
    rękami?

    --
    ___________ (R)

  • 138. Data: 2010-11-07 08:33:09
    Od: <m...@e...kernel.sk>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > Biedaku, mieszkasz w Warszawie, to nie dziwota, że o autostradzie jedynie
    > słyszałeś. Jakoś dla mnie średnia rzędu 145km/h przy Vmax 155km/h nie jest
    > niczym dziwnym...

    Tak to nawet ES64U4 na Zawiercie-Grodzisk nie potrafi ;)
    a co dopiero samochod na np. A4 Krakow-Jedrzychowice.

    Co z tego ze gnasz 160, jak potem odstoisz na bramkach,
    potem Gornoslaska w Katowicach tez spowalnia, potem wezel z A1,
    potem zjazd na Wroclaw, potem A4 bez awaryjnego
    i juz srednia leci mocno w dol...

    M.

  • 139. Data: 2010-11-07 10:25:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 22:21:53 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >Mój były, obecnie 10 letni kompakt z silnikiem 1.4 8V 75KM wyciągał
    >licznikowe 185km/h. Wg gps'a było to 175km/h. I to na LPG.

    A co to za kompakt ? Przy 75KM to chyba niezle osiagniecie ..

    J.

  • 140. Data: 2010-11-07 11:39:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 07 Nov 2010 07:33:09 GMT, <m...@e...kernel.sk> wrote:

> [...]
    >potem Gornoslaska w Katowicach tez spowalnia, potem wezel z A1,
    >potem zjazd na Wroclaw, potem A4 bez awaryjnego

    No wiesz - jednych brak awaryjnego pasa spowalnia, a innych nie.
    Do tej pory FR tam nie bylo :-)

    Od Krakowa do Jedrzychowic owszem - dwie bramki trzeba zaliczyc.
    Ale za ta druga bramka mozna juz jechac bez przeszkod.

    Oczywiscie jak ktos za dlugo jedzie 155, to potem tankowac musi :-)

    J.