  • 151. Data: 2010-11-08 19:49:20
    Temat: Re: 140km/h na autostradach w PL
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-05 23:38, Axel pisze:
    (...)
    > To, ze Ty czegos nie rozumiesz, to nie znaczy, ze inni tez.

    Wróć do początku.

    > Nie musisz
    > wracac do poczatku - wystarczy, ze zrozumiesz, co napisalem.

    Ja doskonale rozumiem co Ty napisałeś, niestety to nie świadczy, że
    zrozumiałeś o czym była mowa.

    > Jaki standard?

    Taki standardowy - będziesz się upierał, że możliwość uzyskania
    Nubirą 1,6 prędkości 180km/h (w co i tak wątpię) jest osiągnięciem
    większości 15 letnich kompaktów, podobnie jak zrobienie trasy
    ze średnia 160km/h czymś z silnikiem 2,2. Tak, tak, to są przykłady
    potwierdzająca postawioną tezę o średniej 160km/h na polskich drogach,
    którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    > Po co mam powtarzac, ze nie rozumiesz, co napisano?

    Do woli.

    > I tak
    > nie rozumiesz, a probujesz mi wmawiac, ze ja nie czytam watku. Po co
    > ciagnac jalowa dyskusje? Przyznasz, ze nie miales racji? Jak Cie znam,
    > to nie...

    Twój problem - piszesz nie na temat, innym wmawiasz, że nie rozumieją...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 152. Data: 2010-11-08 21:53:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:ib9ffd$otg$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Och, wystarczy raz spojrzeć ze zrozumieniem na wyniki kolejnej GP F1.

    A jakie będą? ;P

    > 300 km ze średnią ~200 km/h, ale muszą dobijać do 300 z kawałkiem, by
    > się wyrobić...

    Dwa tygodnie temu (w Koreii) to pomimo, ze osiagali 300+ chwilowo, to jednak
    średnia wyszła na poziomie 130km/h, kolejna GP (w Brazylii) nie pasuje do
    poprzedniej ;-)

    Ale jak to bywa z kapitanem -- średnia wychodzi na poziomie maksymalnej albo
    ciut niżej, a paliwo to znaczącej grupie pisaczy pms się z baku wręcz wylewa
    po przejechaniu 1000 kilometrów, po przejechanych dwóch tysiący km maja na
    kolejny 1000 km -- pierdettum mobbille, ani chybi...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 153. Data: 2010-11-08 22:03:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A rzeczywiste jakieś 175 co zadaje kłam, że samochody z silnikiem 1.6
    > nie dają rady osiągnąć 160km/h.

    Co nie zmienia faktu, ze utrzymanie 160-170km/h przez 200km moze
    skonczyc sie zabojstwem takiego silnika.

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 154. Data: 2010-11-08 23:42:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-08, Bydlę <b...@b...com> wrote:

    > 300 km ze średnią ~200 km/h, ale muszą dobijać do 300 z kawałkiem, by
    > się wyrobić...

    Oni ścigają się po autostradzie?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 155. Data: 2010-11-08 23:46:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-11-08, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > potwierdzająca postawioną tezę o średniej 160km/h na polskich drogach,
    > którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    A Ty równie uporczywie będziesz mylił uzyskiwanie średniej 160km/h po
    polskich drogach ze średnią przelotową na polskich autostradach oraz
    jedno i drugie z niemlożliwością uzyskania 160km/h przez kompakta z
    silnikiem 1.6...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 156. Data: 2010-11-09 09:35:44
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-11-08 22:03, DoQ pisze:

    > Co nie zmienia faktu, ze utrzymanie 160-170km/h przez 200km moze
    > skonczyc sie zabojstwem takiego silnika.
    >
    > Pozdrawiam
    > Paweł

    No bez jaj. Jeździłem MeganeI i MeganeII 1.6benz i 1.5dci, z
    prędkościami 170-180 od Strykowa do Poznania i nic się nie działo, poza
    wirem w baku.

    pozdrawiam
    mario

  • 157. Data: 2010-11-09 11:14:59
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    'Tom N' wrote:

    > A jakie będą? ;P

    Takie:

    :-)))

    > Dwa tygodnie temu (w Koreii) to pomimo, ze osiagali 300+ chwilowo, to
    jednak
    > średnia wyszła na poziomie 130km/h,

    Tak, deszczowe mają odmienne wyniki. Tak samo jak w cywilnych autach na
    autostradzie.

    >kolejna GP (w Brazylii) nie pasuje do
    > poprzedniej ;-)

    Tak, ale to właśnie typowy wynik.
    Z wredną premedytacją pokazuję pewnemu znajomemu te wyniki za każdym
    razem, gdy twierdzi, że trasę DC-Katowice pokonał w półtorej godziny.
    (tak, jego pojazd osiąga licznikowe 250 km/h tylko)

    > Ale jak to bywa z kapitanem -- średnia wychodzi na poziomie maksymalnej

    I to jest piękne, że średnia równa się maksymalnej.
    Po prostu piękne.:-)))

    --
    Bydlę

  • 158. Data: 2010-11-09 11:57:42
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-09 11:14, Bydlę pisze:

    > I to jest piękne, że średnia równa się maksymalnej.
    > Po prostu piękne.:-)))

    Tu już sobie koledzy dopowiadacie. Adam nigdzie nie postawił znaku
    równości. Poza tym nie dociera do was, że pisał to w kontekście
    autostrady. Co jest dziwnego w średniej 145, jeśli się uda cały czas
    jechać dychę więcej a jedyne straty to na bramkach? Przypomnę, że mówimy
    o średniej z _samej_autostrady_.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 159. Data: 2010-11-09 12:24:55
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:ib9gnj$8ho$1@inews.gazeta.pl... W dniu 2010-11-05 23:38, Axel pisze:
    > Ja doskonale rozumiem co Ty napisałeś, niestety to nie świadczy, że
    > zrozumiałeś o czym była mowa.

    Doskonale nie rozumiesz, co widac ponizej.

> [...]
    > potwierdzająca postawioną tezę o średniej 160km/h na polskich drogach,
    > którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    No wlasnie. Nie rozumiesz. Nie pierwszy raz zreszta. Inni tez tlumacza, ze
    nie rozumiesz, ale Artur wie lepiej, co inni pisza. Pewnie czyta w myslach.

    I szczegolowo:
    > Taki standardowy - będziesz się upierał, że możliwość uzyskania
    > Nubirą 1,6 prędkości 180km/h (w co i tak wątpię

    No, patrz, a napisales, ze sie nie dziwisz, jak pisalem o 170. Producent
    podawal 175 jako predkosc max. Zazwyczaj udaje sie przekroczyc licznikowo
    vmax producenta. Moje Vmax licznikowe Nubiry to bylo 195km/h i to na
    krotkiej obwodnicy Radzymina.

    > ) jest osiągnięciem
    > większości 15 letnich kompaktów,

    Podaj cytat, gdzie to napisalem, albo odszczekaj.

    > podobnie jak zrobienie trasy
    > ze średnia 160km/h czymś z silnikiem 2,2.

    Jedno, co napisales zgodnie z prawda. To sie da zrobic na autostradzie i
    napisalem, ze "moglbym sie pokusic".

> [...]

    Podaj cytat, gdzie to napisalem, albo odszczekaj.

    > którą się daje osiągnąć nawet 15 letnim dychawicznym kompaktem.

    Podaj cytat, gdzie tak napisalem, albo odszczekaj.
    A jak nie potrafisz podac cytatow - nie rozumiesz tego, co czytasz.
    No bo nie przypuszczam, ze po tylu latach siedzenia na newsach nie
    rozumiesz, jak wyglada dyskusja. Ze nie kazde zdanie w calym watku odnosi
    sie do tezy postawionej przed watkotworce.

    > Do woli.

    Za dlugo siedze w necie, zeby dyskutowac z nieprzekonywalnymi.

    > Twój problem - piszesz nie na temat, innym wmawiasz, że nie rozumieją...

    ROTFL! Pisze nie na temat, bo nie tak jak Artur sobie zyczy? Znamy taka
    jedna partie, ale internet troche innymi sie regulami kieruje niz statut...

    --
    Axel

  • 160. Data: 2010-11-09 12:41:56
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Tu już sobie koledzy dopowiadacie.

    Tak, dopowiedziałem sobie.
    Na podstawie zdania: "...średnie na poziomie maksymalnej...".
    Dla potrzeb ponaśmiewania się - wystarczyło.
    :-)

    > Adam nigdzie nie postawił znaku
    > równości. Poza tym nie dociera do was, że pisał to w kontekście
    > autostrady.

    A ja dla odmiany pisałem o autostradzie:

    Bydlę wrote:

    > Tak, deszczowe mają odmienne wyniki. Tak samo jak w cywilnych autach na
    > autostradzie.

    Co jest dziwnego w średniej 145, jeśli się uda cały czas
    > jechać dychę więcej

    Ano to, że to niemożliwe, bo praktyka mowi coś innego.
    Gdy spieszyłem się jakiś czas temy i gnałem mając na liczniku głównie
    150-160, to na miejscu okazało się, że średnia wyniosła 116.

    W niedzielę na pustawej drodze.

    --
    Bydlę