  • 241. Data: 2014-12-21 01:01:41
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 00:39:42 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

    > O na pewno - jest na to jakies 0.01% szans albo i mniej. Ale to i tak
    > jest za duzo, zebys nie bil piany. Wszak prawdopodobienstwo nie jest
    > rowne 0. Tacy pieniacze jak ty widza tylko jeden przypadek - tak, moze
    > ten jeden czlowiek by zyl gdyby jechali wolniej. Pytanie ilu innych by
    > nie zylo gdyby to wolniej zastosowac w tych innych przypadkach. Pytanie
    > ilu innych bedzie musialo umrzec jak sie wymusi takie a takie przepisy.
    > No bo pieknie bedzie wygladalo, ze nie ma takich wypadkow. Ale to ze juz
    > wiecej ludzi umrze bo pomoc dotarla za pozno to coz - kogo to obchodzi,
> [...]

    w ramach wymuszania tych takich a takich przepisów proponuję żeby policjanci
    patrolowali minimum transporterami opancerzonymi wyposażonymi w miotacze ognia.

  • 242. Data: 2014-12-21 01:01:43
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 00:33, Czesław Wiśniak wrote:

    > Propagande czego ?
    > Zanim nieudolnie zaczniesz odnosic sie ad personam to moze najpierw
    > troszke merytoryki bo z tym jakos kiepsko u ciebie.

    No widzisz - jakos pamietam twoja kampanie na temat przepisow
    dotyczacych przejsc dla pieszych. Wiec zupelnie nie rozumiem czego nie
    zrozumiales.

    --
    mk4

  • 243. Data: 2014-12-21 01:02:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No akurat ten z filmiku to normalnie nie jechal. Pchal sie byle szybciej.
    > Ale chyba nie chodzilo ci o to ze jadac w tak nierozwazny sposob nie widzi
    > sie nic dookola bo cala uwage zajmuje ci poszukiwanie jak ty sie wcisnac
    > badz wyprzedzic. Pewnie gdyby jechal normalnie do niczego by nie doszlo -
    > ale jechal byle szybciej.

    Nie widze, zeby sie gdzies wpychal, zmienil pas i to wszystko.
    Wykonał cos zabronionego ? Jechal calkowicie normalnie.
    Nawet nie jechal 100km/h, a przeciez wszyscy tak jezdza:
    " bynajmniej nie jest to zadne szalenstwo bo tyle po prostu
    jedzie wiekszosc pojazdow. Powiem wiecej - ci kierowcy sie nie spiesza -
    oni sobie spokojnie jada " - tak napisales ?
    LOL nie pij wiecej bo chyba masz wiecej niz 1.4

  • 244. Data: 2014-12-21 01:04:37
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-21 00:55, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Niedawno nieślepy i niegłuchy a nawet niepijany nie zobaczył ani nie
    > usłyszał pociągu jadącego 100km/h, dopóki w niego nie przydzwonił.
    > Pieszo. Przeżył, o dziwo.

    Ok, tylko co z tego?

    Bo patrzac na zacietrzewienie czesci ludzi w tym watku postawie teze, ze
    w gestym lesie nalezy ustawic ograniczenie predkosci dla pociagow, zeby
    taki wypadek nie wydarzyl sie w przyszlosci...

    --
    mk4

  • 245. Data: 2014-12-21 01:05:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > No widzisz - jakos pamietam twoja kampanie na temat przepisow dotyczacych
    > przejsc dla pieszych. Wiec zupelnie nie rozumiem czego nie zrozumiales.

    Ach, chodzi ci oto, ze bedziesz musial co chwila sie zatrzymywac
    przepuszczajac pieszego ?
    No to masz problem. Moze wez juz cos na bol dupy ?

  • 246. Data: 2014-12-21 01:06:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 21 grudnia 2014 00:59:06 UTC+1 użytkownik mk4 napisał:

    > A konkretnie do ktorych niektorych? No bo rozwazajac kazdy z osobna
    > wyjdzie, do kazdego moze sie nie zastosowac. To nie to samo co
    > powiedziec, ze do wszystkich moze sie nie stosowac (wiem, to nie po
    > polsku napisane). Niemniej uprawszczajac detale mozna potocznie tak
    > powiedziec.
    >
    > --
    > mk4

    Przede wszystkim do ograniczeń prędkości. Ograniczenie do 20 przed progiem
    zwalniającym ma sens i uprzywilejowanie nie powoduje zniknięcia progu.

  • 247. Data: 2014-12-21 01:11:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A ty jakis bipolarny jestes? Z jednej strony chcesz przepuszczac pieszych
    > jak sa kilometr od przejscia a z drugiej strony jak ci pasuje chwilowo do
    > tezy do bedziesz bronil klasycznego zapiedalacza?
    > Rece opadaja jaka tu hipokryzja u niektorych wystepuje.
    >
    > (A przypomnie, ze lansujesz to co tobie pasuje - z przejsciami to pamietam
    > jak sie zaliles przez dluzszy czas, ze gdzies tam przejsc nie mozesz -
    > choc mozesz tylko trzeba zaczekac).

    Nie ma tu zadnego zapierdalania, facet ma zielone swiatlo. Zaden pieszy nie
    ma prawa wejsc, wiec nikogo nie musi puszczac.
    Jezdzisz na traktorze w pierdziszewie ? To az dziw ze 100km/h w miescie to
    dla ciebie normalka.

  • 248. Data: 2014-12-21 01:33:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message

    > Ach, chodzi ci oto, ze bedziesz musial co chwila sie zatrzymywac
    > przepuszczajac pieszego ?
    > No to masz problem. Moze wez juz cos na bol dupy ?

    Myślę że takie przepisy nie tylko jemu zrobiłyby ból dupy.
    To bardzo nieekologiczne wymagać od samochodu
    co chwileczkę się zatrzymywać i ruszać bo jakiś pieszy nie
    może na 5 sekund poczekać na chodniku aż się zrobi miejsce.

  • 249. Data: 2014-12-21 01:34:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Spierdalaj na drzewo ze swoimi historyjkami.

    Nerwiątka puściły jak się argumenciki skończyły? :-)

  • 250. Data: 2014-12-21 01:37:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mk4" <m...@d...nul> wrote in message

> [...]
    > gestym lesie nalezy ustawic ograniczenie predkosci dla pociagow, zeby taki
    > wypadek nie wydarzyl sie w przyszlosci...

    O to właśnie im chodzi... Jak chcesz zbić psa to kij się zawsze znajdzie :-)
    Zawsze znajdziesz przypadek pieszego zabitego przez samochód... aby
    udowodnić tezę jakie to samochody są be i że nie tylko chodniki ale
    i ulice są dla pieszych, a samochodziki będą slalomem między pieszymi...