-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: 10 mniej nie wystarczyło
Date: Sat, 20 Dec 2014 18:37:30 -0600
Organization: prywatna
Lines: 1
Message-ID: <m754n8$gkv$1@dont-email.me>
References: <m6jp97$c2m$1@node1.news.atman.pl> <m6pab0$eu4$1@dont-email.me>
<m6pc99$b8j$1@node2.news.atman.pl> <m6qdsg$c9l$1@mx1.internetia.pl>
<m6qsju$h0e$1@dont-email.me> <m6rbfm$2pu$1@node1.news.atman.pl>
<m6s00g$a1e$1@dont-email.me> <m6t159$4kj$1@dont-email.me>
<m72mnt$sbj$1@dont-email.me> <m73igg$r9p$1@mx1.internetia.pl>
<m73hvt$ghf$1@dont-email.me> <m73oh2$fov$1@mx1.internetia.pl>
<m7403f$60i$1@dont-email.me> <m747oq$378$1@mx1.internetia.pl>
<m74aq1$me1$1@dont-email.me> <m74cu5$vm$1@dont-email.me>
<m74evg$alu$1@dont-email.me>
<5...@g...com>
<m74g6b$glb$1@dont-email.me> <m74glp$it9$1@dont-email.me>
<m74hl0$nof$1@dont-email.me> <m74i64$qf2$1@dont-email.me>
<m74i9q$qvg$1@dont-email.me> <m74um5$o7e$1@node1.news.atman.pl>
<m751j6$8gh$2@usenet.news.interia.pl>
<5...@p...pl.invalid>
<m752qp$aq2$3@usenet.news.interia.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 21 Dec 2014 00:36:57 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="e35ad994fe2bdd92e2868024f8c5b920";
logging-data="17055";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18J4n1lCy5oE+0PeQPDSXnJ"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <m752qp$aq2$3@usenet.news.interia.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:7O11kvLehFvMOpWMsoEZ4eHz39A=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2552728
[ ukryj nagłówki ]"mk4" <m...@d...nul> wrote in message
news:m752qp$aq2$3@usenet.news.interia.pl...
> On 2014-12-21 00:55, RoMan Mandziejewicz wrote:
>> Hello mk4,
>>
>> Sunday, December 21, 2014, 12:43:30 AM, you wrote:
>>
>>>>> wskaż w prawie nakaz zwalniania przed każdym przejściem
>>>>> dla pieszych dla karetki na sygnale ...
>>>>> czekam.
>>>> Przecież ten kierowca policyjny zwolnił przed tym przejściem
>>>> dla pieszych, wcześniej on jechał dużo szybciej.
>>>> Przecież ten kierowca policyjny zachował szczególną ostrożność,
>>>> bo wolno mu było tam jechać "tyle, ile dała fabryka" np. 200 km/h,
>>>> a on jechał tylko np. 150 km/h.
>>>> Czyli jechal zgodnie z PoRD, bo zachował szczególną ostrożność.
>>> A chocby i tak. Ktora to byla? 1-sza w nocy?
>>> No to ruch jak diabli. I pojazdu uprzywilejowanego na sygnale ani nie
>>> psosob zobaczyc ani uslyszec. Rzeczywiscie sa mocne podstawy do tego
>>> zeby sie toczyc 50...
>>
>> Niedawno nieślepy i niegłuchy a nawet niepijany nie zobaczył ani nie
>> usłyszał pociągu jadącego 100km/h, dopóki w niego nie przydzwonił.
>> Pieszo. Przeżył, o dziwo.
>
> Ok, tylko co z tego?
>
> Bo patrzac na zacietrzewienie czesci ludzi w tym watku postawie teze, ze w
> gestym lesie nalezy ustawic ograniczenie predkosci dla pociagow, zeby taki
> wypadek nie wydarzyl sie w przyszlosci...
O to właśnie im chodzi... Jak chcesz zbić psa to kij się zawsze znajdzie :-)
Zawsze znajdziesz przypadek pieszego zabitego przez samochód... aby
udowodnić tezę jakie to samochody są be i że nie tylko chodniki ale
i ulice są dla pieszych, a samochodziki będą slalomem między pieszymi...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.14 01:39 k...@g...com
- 21.12.14 01:38 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:41 Pszemol
- 21.12.14 01:43 Pszemol
- 21.12.14 01:42 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:45 Pszemol
- 21.12.14 01:46 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 01:47 Pszemol
- 21.12.14 01:58 k...@g...com
- 21.12.14 02:21 Pszemol
- 21.12.14 02:24 Pszemol
- 21.12.14 02:25 Pszemol
- 21.12.14 02:28 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 02:30 Czesław Wiśniak
- 21.12.14 03:16 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=